My life in?? A lot of things!

HaiiHaii, zoals jullie waarschijnlijk wel merken schrijf ik minder en minder de laatste tijd. Dat komt omdat ik gewoonweg te druk ben. Bloggen vind ik dus nog steeds leuk om te doen =]! Alleen school gaat voor nu nog voor vanwege dat havo papiertje die ik moet halen hé =P! Toch wil ik vandaag weer eens een post doen en lekker random bloggen. Vandaag wordt dus eigenlijk een persoonlijke post over wat zich nu allemaal afspeelt in "mijn leven".

Wat heb ik de laatste tijd uitgespookt??

Toetsweek 1,
Ik heb me in de week van 5 tot 12 november echt kapot geleerd aan alle vakken die ik had! Zo goed als geen slaap en echt alleen maar leren! Niet echt prettig, maar ik streef nou eenmaal naar hoge cijfers. Anyways, die zijn ook gelukt mijn gemiddelde cijfers die ik behaald heb zitten afgerond tussen de 7 en de 10! Dus dat is niet niks ^^! Happy feeling:  

Maar mijn school is zo onwijs slim geweest om mijn toets geschiedenis kwijt te maken, waardoor ik deze toets (waarvoor ik het meest heb moeten leren) weer moet maken! Zelf vind ik het de raarste fout die een school kan maken. Ik bedoel maar, je raakt toch geen toets blaadje kwijt die voor het examenjaar geld?? Anyways ik ben zoals bijna altijd weer de lul en moet dus toch weer leren voor een vernieuwde toets. En tja, daar baal ik enorm van aangezien ik deze toetsweek het voor het eerst voor elkaar heb gekregen om geen herkansing nodig te hebben! Oke, deze geschiedenis toets wordt niet gezien als herkansing, maar toch baal ik dat ik het weer helemaal overnieuw moet doen! See, my life isn't always perfect!

Verder is onze Engels docent ziek, waardoor we met alle lessen achterlopen van Engels en periode 1 nog moeten inhalen, terwijl we nu al bezig horen te zijn met het leren van periode twee. Maar ja, als we de 2 toetsen niet inhalen mogen we geen examen doen, dus weinig keus helaas =[.

Busy, busy and VERY BUSY!
Verder moet ik vier Nederlandse literatuur boeken uitlezen (waarvan één van 543 bladzijden!) voor januari, terwijl ik echt een enorm langzame lezer ben! En als dat al niet genoeg is moet ik ook nog eens gaan leren voor m'n autotheorie, want het wordt nu echt wel eens tijd dat ik die ga halen.

Pff, ik mis m'n vrije tijd wel =[. Ik heb eigenlijk niet eens hier tijd voor, omdat ik op dit moment een Engels boek zou moeten lezen voor mijn uitgestelde boektoets.  Ow ja en ik moet nog een museum bezoeken voor m'n profielwerkstuk =O!
co-mplexed:

<3

Aww reminds me of my boyfriend from Egypt <3!
Oké leuker nieuws dan maar?? Ik heb nog steeds een relatie met m'n Egyptenaar Waheed ^^! Ik heb hem deze week ook weer eens op skype gezien achter de webcam =]! Dat is toch wat leuker, want ik kijk graag naar z'n face en niet naar wat lettertjes op een scherm xD. Anyways, hij vrolijkt me altijd wel op als ik hem zie en zorgt ervoor dat mijn gezicht een lach krijgt ^^!

Verder heb ik eindelijk een leuke opdracht voor Beeldende Vorming =D! Eindelijk! Ik werd dat figuurzagen, kleien en schilderen wel zat. Dit keer krijgen we een opdracht met mode. Het gaat over de klederdracht van een bepaald land. Ik moet sowieso eerst twee schetsen gan maken en wat inspiratiebronnen uitkiezen. De landen die ik gekozen heb waren voor mij easy te kiezen: India en Egypte.

Voor India heb ik gekozen, omdat ik die klederdracht en cultuur echt leuk vind ^^! Hieronder kan ik alvast wat voorbeelden laten zien van de klederdracht die ik wil gaan tekenen:
Ik kijk zelf ook wel een naar Bollywood films en vooral die vrolijke liedjes maken mij blij =]! Deze Bollywood nummers hoeven trouwens niet ouderwets te zijn, sommige klinken echt heel modern en zijn echt eens het luisteren waard! Het is anders dan de meeste muziek die ik ooit op m'n blog heb geplaatst wat eigenlijk zonde is. De laatste tijd ben ik helemaal weg van het nummer "Choomantar". Een soundtrack van de film "Mere Brother Ki Dulhan". Ik kan me best voorstellen dat jullie deze namen niet kennen (of je komt zelf uit India en weet alles van die Bollywood films). Anyways, het laat een moderne kant zien van de muziek uit India:
Verder heb ik Egypte gekozen om de overduidelijk redenen: ben pas in Egypte geweest en m'n vriend is een Egyptenaar <3! Dus waarom zou ik niet eens mezelf wat meer gaan verdiepen in die klederdracht daar =]!

Hoe dan ook, het lijkt me echt leuk om van die klederdracht ontwerpen te maken ^^! Sowieso wilde ik al de hele tijd een mode opdracht =]!
Verder ben ik ook nog uit eten geweest met wat vrienden van m'n vroegere mavo =]! Daaronder vallen dan Dennis, Gwenn, Eloise, Jessica, Kimberley, Robin, Merel, Chris. Verder namen hun ook Tim, Bob, Alain, Mariska, Suzanne, Stefan en Vivian mee. Maar goed, al deze namen zeggen jullie denk ik niks haha. We gingen in ieder geval naar Pakboli, om de verjaardag van Eloise en Jessica te vieren. Dus hierboven is een foto te zien van Dennis en mij in dat restaurant =P!

Zo nu zijn jullie zo ongeveer op de hoogte van my life xD! Hoeist het met jullie eigenlijk?? Goede toetsweek gehad, leuk vriendje, uit geweest?? Ben benieuwd ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Klinkt leuk! En wat stom van je school om je blaadje kwijt te maken zeg! Dat kan je nou echt gewoon 'dom' noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! echt balen van dat blaadje wel ;(
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten