Grazia PC Catwalk.

Eindelijk ging ik dan voor het eerst modellen op een catwalk zien! Altijd al eens willen meemaken =]! Hiervoor gingen we (Channah, Yvan en ik) naar Amsterdam om daar de Grazia PC Catwalk bij te wonen in de PC hoofdstraat.
Haha stiekeme foto van John (bekend van The Face). En zo zagen we er nog wel meer zoals Sharona en Chelsea van The Face. Ook oud kandidaten van Benelux' Next Top Model en Holland's Next Top Model. Ook de mensen van de modepolitie waren er en Bastiaan van Schaik, Philip Riches enz. Echt grappig, om er tussen te lopen ^^!
Do your thing . . . on the runway!
Ovo (Holland's Next Top Model).
Dit vond ik een van de leukste modellen, omdat zij er zo spontaan en vrolijk lachend overheen liep =]! Weer eens wat anders dan puur serieus =]!
Sharona (The Face)
De pasteltinten ^^! Vond ik persoonlijk een van de mooiste collecties die ze lieten zien. Hierin liep overigens ook Chelsea van The Face in mee ^^!
Na die dag gingen we met ons persoonlijke model Yvan naar een restaurant om pizza te eten haha ^^!
Hungry <3!

Was jij er ook bij?? Nog een fijne zondag gewenst <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ziet er echt leuk uit (:
    Had er graag bij willen zijn!

    x Elena
    www.donna-donna-fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf dat je er bij was!

    PS. Ik heb een winactie op mijn blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super gaaf! xo

    http://nadjeahuizer.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit jaar was ik er ook..Heb er ook een blogpost van gemaakt..
    De outfits vond ik erg mooi die stoffen prachtig.

    Check mijn nieuwste blogpost..hotspot en laat een reactie achter.
    Bye

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten