Fata Morgana!

Yeah, ik ben op de helft van mijn toetsweek vandaag, eigenlijk er al overheen zelfs! Maar ik heb vanaf nu weer even vrij en kan dus lekker bloggen =]! Nou was ik nog naar de Efteling geweest afgelopen zomer en liep ik bij de Fata Morgana. Nu ik laatst in Egypte was geweest, vind ik deze attractie nog leuker haha ^^!
Het bekende muziekje ^^!
Nina voelt zich ook helemaal thuis in deze sfeer ^^! Of komt het omdat zij zelf een vriend uit Turkije heeft??
De geliefde wesp!
Ook waren er echte kamelen waarop je een ritje kon maken.
Aquanura rond 8 uur s'avonds =]! Ondertussen zat ik lekker mijn broodje kebap te eten <3!
Achteraf lijk het net of ik in het buitenland heb gezeten haha ^^! Is ook niet zo gek, want sowieso staat het al bekend als de 1001 Arabian Nights. En nog wat achtergrond informatie: de Fata Morgana zou eigenlijk eerst de Fata Medina heten! Maar ze hebben deze attractie toch maar de Fata Morgana genoemd, zodat het niet in verwarring zou worden gebracht met de heilige islamitische stad. Verder zijn de versieringen van de Fata Morgana gekocht in Marrakech (Marokko). 

Maar we hadden het die dag echt naar ons zin, de Efteling blijft echt mijn favoriete pretpark <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts