EMA winners 2012.


Beetje aan de laate kant zoals al mijn posts lately, maar ja na deze toetsweek kreeg ik ook nog een project dag voor mijn profielwerkstuk, dus vandaar =]! Anyways een beetje nagenieten kan geen kwaad toch?? Wie heeft de EMA's ook gekeken (of is er zelf bij geweest)?? Zelf vond ik het wel een leuke show, vooral met PSY - Gangnam Style ^^!
Echt super leuk dat er eens wat K-Pop in Europa komt =P!

Verder waren dit de winnaars en winnaressen:
Carly Rae Jepsen Carly Rae Jepsen performs onstage at the MTV EMA's 2012 at Festhalle Frankfurt on November 11, 2012 in Frankfurt am Main, Germany.
Best Song: Carly Rae Jepsen (had ik ook voor gekozen ^^).
Best Live: Taylor Swift!
Best pop: Katy Perry.
Best New Act: One Direction.
Best Female: Taylor Swift. (Had ik ook gekozen =]!)
Best Male: Justin Bieber. (Totally agree ^^).
Best Hiphop: Nicki Minaj.
Best Rock: Linkin Park =D!
Best Alternative: Lana Del Rey.
Best Dutch Act: Afrojack.
Best Look: Taylor Swift. (was achteraf ook mijn keuze geweest, eerst dacht ik Nicki Minaj, maar Taylor Swift is een natural beauty dus later was ik het hier mee eens =P).
Best Electronic: David Guetta (had ik ook gekozen =P).
Best Video: PSY!

En als laatste had je ook nog Best Worldwide Act en die was gewonnen door de Chinese Han Geng:
Han Geng - Wild Cursive.

Ik was het wel eens met de meeste winnaars en winnaressen en vond het wel leuk om naar te kijken =]! Wel leidde het me erg af van me studie haha ^^!

Hoe vonden jullie de EMA's dit jaar??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. PSY gangnam style was zooo vet!
    En yesyesyes! Taylor 3 prijzen! I love her! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie!
    Ik heb de EMA's eerlijk gezegd niet helemaal gekeken. Wel zag ik de highlights en dat Taylor swift drie prijzen in ontvangst mocht nemen, super! Ik volg je! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het niet gezien. Maar te gek dat one direction (<3333) ook een award heeft gekregen!!!! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het ook gekeken! Was weer leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb het ook gekeken en ik ben zo een fan van one direction! hahaha
    ik volg je nu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik was het inderdaad ook met veel dingen eens:)

    Leuke foto's gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel gek dat Lana Del Rey onder 'alternative' valt. Ik vind het helemaal niet alternatief. Past perfect in de nieuwe lichting van 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee meid, bedankt voor je leuke comment!
    De neon roze rok is helaas niet meer te koop bij de H&M, hij is ook al van jaren terug. Superleuk om elkaar te volgen natuurlijk ;)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee dankjewel voor je lieve berichtje! Tuurlijk kunnen we elkaar volgen! Leuk! Ik volg je nu! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts