De zomer Efteling!

Haha, hoe meer ik schrijf over wat ik in de zomervakantie ik heb gedaan, hoe meer ik me schaam van hoever ik wel niet achter loop! Maar ik heb het zo druk met alles iedere keer! Anyways, hier komt de post over de Efteling in het algemeen ^^!

Deze zomer wilde ik per se de zomer Efteling meemaken, omdat ik dat al tijden niet meer had gedaan en ik echt een soort liefde voor dit park heb! Sterker nog, in groep 7 of 8 van de basisschool had ik hier zelfs een werkstuk over gemaakt!

Ik ben ook helemaal weg van die sprookjes haha. Misschien is mijn leeftijd wel 18 jaar, maar in innerlijk... xD?? Toevallig hadden op deze dag veel mensen hetzelfde idee, want het was druk! Ik had verwacht dat iedereen op een warme dag naar het strand zou gaan, omdat het eindelijk eens mooi weer was in Nederland. Maar dat was toch verkeerd gedacht.

Anyways, hier komen wat foto's van de attracties ^^!
Yvan is altijd al een beetje vreemd geweest haha xD!

De Python.

De Vliegende Hollander.

Droomvlucht <3!


De Raveleijn.
Villa Volta (met Hugo xD).

Een deel van het Carnaval Festival.
En natuurlijk nu het huis van de 5 zintuigen nog even in de avond gefotografeerd.

Channah, Nina, Yvan en ik hadden het die dag echt naar ons zin. Het was super weer en ondanks de drukte hebben we toch bijna alle attracties kunnen doen (ik geloof op 2 attracties na). Misschien ga ik volgend jaar wel nog een keer, wie weet =P?!

Wat is jouw favoriete attractie bij de Efteling?? 

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat een mooie foto's! ik vind leuk om alle dingen van je zomervakantie te zien, lekker een zomer gevoel :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg nu echt zin om naar de efteling te gaan haha :)

    x Elena
    www.donna-donna-fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Ik vind jou blog ook heel leuk, dus ik volg je nu! :)
    En ik hou echt van de Efteling, ook al durf ik niet in alle attracties haha. Ik vind Droomvlucht altijd heel bijzonder! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg nu echt heel erg veel zin om naar de efteling e gaan! Zag er heel erg tof uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts