Walibi Halloween Fright Nights 2012!

Afgelopen weekend ben ik net als vorig jaar weer eens naar Walibi Fright Nights geweest! Wel was onze groep dit jaar helaas kleiner, omdat niet iedereen kon. Sowieso gingen mijn zusje en ik lekker met de auto ^^! Dat scheelt weer tijd en moeite!
Mijn zusje had ook heel leuk haar haar rood gespoten ^^! Ik had daar geen tijd voor, want ik kom altijd zo moeilijk mijn bed uit!
Het park was natuurlijk in de middag ook al in de Halloween-oktober sfeer met al die pompoenen <3! Verder was het deze dag vrij koud en erg mistig. Maar dit maakte de Halloween sfeer wel beter. Helaas was er ook een nadeel. Het was zo onwijs druk!!! De kortste wachtrij was misschien met geluk 80 minuten wachttijd! Je hoorde eigenlijk iedereen er wel over klagen. De enige mensen die mazzel hadden vandaag waren degene met een Fast-Lane ticket, want die konden (doordat ze een speciaal duurder kaartje hadden gekocht) overal sneller in. Maar voor de mensen als ik en mijn zusje was het enorm vervelend af en toe.

Ow ja en we waren belazerd door die vrouw achter de kassa, die ons kaartje te duur rekende. Dus dat maakte het wel minder leuk. Ook doordat de rijen zo lang waren, hebben we de andere van ons groepje misschien in totaal 10 minuten gezien. Iedere keer als wij klaar waren stonden hun alweer drie kwartier in de rij voor de volgende attractie en zo was het ook andersom. Maar ik was in ieder geval niet de enige die er zo over dacht, want ik hoorde meer mensen aan elkaar vragen: zou jij gegaan zijn als je dit had geweten? Eigenlijk vind ik dat het pretpark een bepaald limiet moet hebben aan het aantal bezoekers of ze moeten de prijs goedkoper maken. Je betaald immers voor alle attracties, maar als jij in zulke lange rijen moet staan, kom je natuurlijk nooit aan alle attracties toe!
Wel had ik in de rijen genoeg tijd om foto's te maken xD. Ieder nadeel z'n voordeel??
Later viel de avond en kwamen er allemaal lazer lichten =]! Dat was wel weer gaaf om te zien!
Ook kwam er iedere avond weer een show! In vergelijking met vorig jaar viel deze eigenlijk ook tegen. Best wel erg eigenlijk dat ik in vergelijking met vorig jaar dit zo'n domper vond =[. Er waren natuurlijk ook leuke dingen, zoals Eddie de Clown =]. Die gast is echt het symbool van Walibi Fright Nights! Mensen mochten met hem op de foto en de reacties die hij op de mensen gaf waren altijd wel met humor =]!
Aan het einde zijn we nog met verklede mensjes op de foto geweest ^^! Altijd leuk om te doen en gelukkig nemen ze daar ook altijd de tijd voor <3.

Hier is nog een filmpje van de laatste show:
Alleen ik had het dit jaar wel enger verwacht, maar het was minder eng dan vorig jaar. Of ik volgend jaar ga?? Geen idee, ik denk het eigenlijk niet. Gewoon omdat ik het de prijs niet meer waard vind voor wat je krijgt en de wacht rijen waren echt veelste lang! Het was wel leuk, maar in vergelijking met vorig jaar was het toch minder.

Trouwens vandaag is het zo druk dat het park geen nieuwe bezoekers meer toelaat vanwege de veiligheid :Walibi is VOL! Dit hadden ze naar mijn mening veel eerder moeten doen, want bij Eddie de Clown in de buurt werd ik bijna platgedrukt en weglopen kon ik ook niet!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat gaaf! ik wil hier ZO graag naartoe :)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het tegen viel en zo druk was!
    Ik zou zelf echt niet heen willen, aangezien ik een enorme angsthaas ben, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woow het ziet er super vet uit! en die laatste man op de foto lijkt op zo vent uit de film van uhm uhm uhhmmmm wrong turn ofzo? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er supergaaf uit! en... eng.. Maar ik zou er ook wel graag heen willen. ;d

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga volgende week zaterdag naar Belgiƫ, ben eens benieuwd hoe het daar is. En wachtrijen van langer dan 80 minuten? Wauw, ik vind het maar afzetterij.. Achja, zolang je plezier hebt gehad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk blog! En ik denk dat ik er ook maar is een keer heen ga lijkt me echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts