Tienertoer 2012 @Maastricht!


Alweer een mooie zomerse dag! En dit keer was de bestemming Maastricht! Deze plek was weer helemaal in het Zuiden van Nederland. Wel weer een tijdje reizen, maar het was het waard! Veel gezien, vooral ook leuke schoenen haha ^^! Sowieso een erg leuke stad om te winkelen en ook hier zat het weer ons mee =]!



L'amour.
My little sister ^^!
Hier kan je de onwijs mooie SuperTrash schoenen kopen ^^! (170 euro)
Verder zijn we nog in andere winkels wezen kijken voor schoenen, want mijn zusje had Vans nodig. Daar is zij helemaal weg van xD.
Genoeg keuze uit van alles!
En een van onze laatste schoenenwinkels was Carolina Boix met deze killer hakken, wauwie!
Verder zijn we naar het plein geweest. Vanaf dit moment was het weer even iets minder.
Kerk in Maastricht.
Akward standbeelden en mijn zusje ^^!
Watch out! Wild breiers in Maastricht haha =]!
Korte theepauze bij een restaurantje ^^!
Weer een kerk!
Als laatste besloten mijn zusje en ik om opzoek te gaan naar de Helpoort uit 1229! Leuke naam hé xD?? Anyways ik was benieuwd hoe dit dan zou zijn.
 
Me doing sad haha xD. Het begon onwijs te regenen, dus gingen we daar maar even schuilen tot de regen klaar was.
Een uitzicht dat we van de stad hadden.
En weer terug naar het treinstation, want we moesten helaas ook weer naar huis. Ik vond Maastricht zelf erg leuk om te bezoeken. Het had een minder Nederlandse sfeer, dat het vakantie gevoel gaf <3!

More info over de tienertoer voorwaarden: Klik hier!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wauw wat ziet maastricht er gezellig uit! daar wil ik ook een keer heen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik herken alles, ik woon vlak bij Maastricht en ben er best vaak te vinden ;)

    In die winkel met de roze bank heb ik laatst ook nog schoenen gekocht.

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Jammer dat ik je niet ben tegengekomen, dat had erg leuk geweest ^^! Je woont vlak bij een mooie stad trouwens <3!

      xxx

      Verwijderen
  3. Ik hou van plaatjes van wildbreien! Ziet er altijd zo leuk uit, haha. Ik wil ook nog een keer naar Maastricht, echt heel gezellig, zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik woon zelf zo'n half uurtje van Maastricht, maar je kunt er super leuk winkelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten