Tienertoer 2012 @Amsterdam!


Ik zou stom zijn als ik mijn eigen hoofdstad zou overslaan! Dus mijn laatste bestemmingskeuze werd Amsterdam! Ook hier hebben we dankzij de tienertoer een leuke tijd gehad.

We liepen eerst een beetje in de stad en kwamen langs die Edward dude van Twilight xD. Die is bij madame tussauds te bekijken. Zelf ben ik hier al eens ingeweest, dus dit keer heb ik het maar geskipped =P.

Ook ben ik weer bij de Bijenkorf geweest, hier koop ik zo goed als altijd de Nederlandse Vogue. Ik heb nu wel een aardig stapeltje bij elkaar gespaard aan die tijdschriften. Ik vind het altijd leuk, om dat soort bladen te bekijken en je kan er een hoop inspiratie uithalen en er zijn vele teksten en foto's die ik echt als een soort voorbeelden zie. Verder is deze ook wat makkelijker te lezen dan de Franse die ik eerst had xD.

Tussen de middag gingen we maar weer een eten. Dit deden we bij Peppino. Het is best lastig om een redelijk goedkoop eettentje te vinden, dus gelukkig kwamen we deze tegen. Ook kregen we nog een gratis cola extra en gingen we met de werknemers op de foto. Hele gezellige mensen en ook zeer vriendelijk ^^! Ik had hun beloofd de foto's op te sturen, maar was helaas zo slim om hun adres kwijt te raken.

Natuurlijk aten we heel gezond "kuch kuch"! Ik patatjes en mijn zusje een pizza magherita.
Uitzicht in de buurt bij het Vondelpark.
Uiteindelijk gingen we dus ook het Vondelpark in en sindsdien is het een van mijn favoriete plekjes in Nederland geworden (naast Schiphop, De Efteling en Scheveningen haha). Echt een heerlijk park om te lopen en lekker te zitten. Zeker wanneer het een lekkere zonnige dag is!
 
Eigenlijk hebben we hier ook weer een leuke dag gehad =]! Ik wou dat ik ook een Vondelpark bij mij in de buurt had! Iedereen gezellig aan het zitten, barbecue├źn, sporten enz. Er werd zoveel gedaan =]!

More info over de tienertoer voorwaarden? : Klik hier!

Iemand als eens in Amsterdam geweest?? Voor mij was dit mijn derde keer in de stad =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een leuke foto's! Ziet eruit als een geslaagde dag!

    X

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie foto's! Niet vondelpark ziet er mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's!
    Lijkt me echt heel leuk om ook eens te doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten