Saying Goodbye Hurts!

Onze laatste dag en ook de meest rotte! Ik had hier totaal geen zin in natuurlijk. Heerlijk weer, een super gezellige tijd, vrij om te doen wat ik wilde, onbeperkt eten en een hele leuke vriend <3! En dat moest ik toen allemaal gedag zeggen. Mijn zusje liet sowieso al wat traantjes, omdat ze deze vakantie gedag moest zeggen (en dit doet ze normaal nooit!) In de ochtend was ik nog even snel naar een souvenir shop gegaan om voor Waheed een kaart te kopen.Ik wilde dit al een tijdje doen, omdat ik hem erg zou gaan missen. Dus dat heb ik die middag ook maar snel gedaan. Als laatste natuurlijk de lobby in. Ahmed was er wel, maar Waheed was haast niet te vinden. Echt net op het laatste moment heeft hij de brief gekregen! 
Uiteindelijk zat ik in de bus om naar huis te gaan en zwaaide Waheed me nog uit! Ik was hier zo onwijs blij mee <3! Het was wel een rot gevoel om zonder hem naar Nederland te gaan, want ik vind hem echt heel leuk! In de bus heb ik dus wel wat traantjes gelaten en ik heb die hele reis dat hartjes sleutelhangertje in mijn hand gehouden <3!

Don't Wanna See The Sunrise, Because When The Morning Comes, They Take You Away From Me.
Onderweg naar het vliegveld ging de zon al onder en zag de weg ernaartoe er ongeveer zo uit!
Uiteindelijk waren we dan bij het vliegveld. We hebben daar nog best een tijd gezeten. Daar baalde ik wel een beetje van, want ik had in deze tijd liever bij Waheed gezeten natuurlijk!
Ondertussen hebben we maar wat naar souvenirs gekeken. Deze vond ik dan wel grappig. Haha misschien een toekomst beeld van mij en Waheed over heel wat jaren xD?? 
De o zo rustige bus, die ons naar het vliegtuig bracht.
Nou en toen voelde ik me nog beroerder, want je weet ook wel dat als je dat vliegtuig instapt, dat er geen weg terug meer is!
Het enige voordeel op dit moment was dat we in een nieuw type van Arkefly vlogen. Hierbij heb je een mini televisie, die precies liet zien waar je vliegt. Ik vind dat zelf altijd wel leuk om te zien ^^!

We kwamen rond 6 uur s'ochtends aan op Schiphol. We hoorde ook nog dat het 15 graden was, dus sowieso de helft kouder! Daarna moesten we nog twee uur met een taxi naar huis rijden. In het vliegtuig slaap je natuurlijk niet, dus hoera uitslapen! Toen ik wakker werd en het grijze weer zag, yuk! Niet leuk, gelukkig had Waheed wel contact gemaakt en nu zijn we iets van 2 maanden en een paar weken al bij elkaar ^^! Nu maar hopen dat ik hem hierheen krijg voor een vakantie in Nederland <3!
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuke post!
    Ik volg je via gfc :D zullen we elkaar ook volgen via bloglovin?
    bedankt voor je lieve reactie
    liefs, esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk!
    wow die bus zit vol omy. :o

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie post! erg jammer dat je weer terug moest, ik snap wel dat het balen is ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah je zal het wel even zwaar hebben gehad. Maar je kunt altijd terug :-) Ik volg je nu, volg je terug? XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. U have such a nice blog. Would you like to follow each other ?
    P.S. Giveaway on my blog !

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Misschien vind je het leuk om elkaar te volgen? Ik volg je nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Afscheid nemen is nooit leuk! Je moet echt een toffe vakantie hebben gehad, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw dat zag er echt super uit! super mooie fotos xxx

    - sinds vandaag heb ik een nieuw blog zou je daar eens op willen kijken? ohmyglossy.blogspot.com
    xo joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, dat lijkt me ook heel zwaar. Maar je hebt een leuke ervaring opgedaan, het ziet er daar prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's meid.. volgens mij wou niemand terug =))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha die souvenirs zien er echt bijzonder uit ;p

    liefs, esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te zien heb je het leuk gehad, mooie foto's ook! Ik volg je :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cute post. Nice blog. Folow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts