Life in Ali Baba Palace

Vandaag een kleine foto post, van één van onze dagen bij Ali Baba Palace. Op de eerste foto sta ik met een pot op de foto xD. Jhee me hé =P!
En hier is weer zo'n pot haha. Ik vond die dingen eerlijk gezegd wel leuk =P. We hebben deze dag niet veel meer gedaan dan zwemmen in het zwembad en een beetje hangen <3!
Mijn rommelige bord met pizza puntjes en spaghetti ^^! Wat het leuke aan de spaghetti was, was dat je kon samenstellen wat je zelf wilde. Je had allemaal verschillende bakjes waaruit je kon kiezen wat je bij je spaghetti wou en kreeg zo je eigen samengestelde spaghetti saus die werd klaar gemaakt door één van de koks daar. Jummie <3!
De laatste foto is stiekem genomen om mijn geliefde ober Waheed er op te krijgen haha. Hier is hij gewoon aan het werk en mijn zusje besloot iedere keer random wat foto's te maken zonder dat hij het doorhad =P. Ik wou dat ik er meer had haha xD! Ben echt blij dat ik hem ontmoet heb daar <3!

I'm your biggest fan, I follow you until you love me, pa pa pa parazzi haha.

Byebye, xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten