Justin's Secret?!

Eerst was Justin Biebers laptop gestolen, toen doken er naaktfoto's op waarvan niet zeker was of ze nou van hem waren en nu wordt er weer gezegd dat het allemaal eens stunt was voor de nieuwe videoclip:"Beauty And A Beat". Een nummer die ik persoonlijk één van de leukste vind uit z'n nieuwe album. Hoe dan ook, dit alles bleek een stunt te zijn voor zijn nieuwe videoclip met Nicki Minaj ^^!
Nog steeds ben ik geen enorme Belieber, maar ik vind zijn clip wel heel leuk om te zien. Het is niet zo professioneel als de meeste clips, maar opzich geeft dit wel een leuke sfeer en vind ik het ook leuk gedaan met de choreografie ^^!

Oké genoeg geklets en hier is de clip dan voor degene die het nog niet hebben gezien <3:
Hope You Like It =D! Enjoy your weekend <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik moet toegeven dat ik geen fan ben van justin bieber. Maar deze clip is wel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook geen belieber maar ik vind dit echt gaaf! super leuk gedaan :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben totaal geen fan van hem. Vroeger wel, maar nu mag ik 'm niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het deed me een beetje denken aan vloggen op Youtube :D Best leuk, dus pluspunt voor Bieber XD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heyhey,
    ik ben echt 100 % teamminaj maar ik kan nergens de bewegende animatie vinden van dit liedje en dan met nicki erop heb jij die of kan je die ergens vinden?
    zoja, tweet me even @harajukaminajx
    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haii =]!

      Hier heb ik er sowieso eentje voor je : http://www.tumblr.com/tagged/nicki+minaj+justin
      En hier een paar:
      http://cinq-1d.tumblr.com/post/33713999210/justin-bieber-beauty-and-a-beat-feat-nicki
      En hier staat een gifs overzicht van heel de Beauty And A Beat clip ^^!
      http://www.tumblr.com/tagged/beauty-and-a-beat-gif

      xxx

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten