Isn't she a doll??

Meiden die zichzelf een hele transformatie geven naar een andere stijl! Heel gaaf en ook bijzonder om te zien is het 19 jarige meisje uit Oekraine: Anastasiya Shpagina. Zij heeft zich getransformeerd tot een soort anime/manga/barbie/pop whatever you like to call it ^^! 
Anastasiya raakte geïnspireerd door cartoons en computeranimaties die vaak worden gemaakt met grote ogen enz. Mij doet het een beetje aan cosplay denken. En vanwege de grote ogen ook wel wat manga/anime achtig ^^!
Hoe dan ook, om zoveel mogelijk op een tekenfiguurtje te lijken is zij afgevallen en besteed ze elke dag alleen al een half uur aan haar oogmake-up! Ook heeft ze op een Youtube wat make-up tutorials, dus misschien dat jij haar al kent??
Ik vind haar stijl zelf erg extreem, maar ik vind haar rode haren echt geweldig <3! Of het gezond is wat ze doet vanwege dat afvallen betwijfel ik sterk, maar ja.

What do you think ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wow haar ogen lijken dan ziek groot haha. op zich wel mooi maar denk dat al die makeup niet zo goed is voor je huid idd. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder filmpje! Maar ik kan de foto's helaas niet zien :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn helaas niet te zien, maar ik ben de FB-pagina van dit 'meisje' vorige week tegen gekomen. Ik vind het heel apart, maar denk niet dat dit gezond is nee...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat raar dat sommige de foto's niet kunnen zien =[. Wel jammer! Gelukkig was je de FB-pagina vorige week dan tegengekomen =]!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts