Goodmorning!

Breakfast in Ali Baba Palace. Een van de dingen die ik haast niet deed, omdat ik altijd te moe ben en lekker wil uitslapen. Maar dit keer was ik op tijd! Mijn familie en ik zijn naar het internationale restaurant gegaan en hebben daar ons ontbijt genomen ^^! Hierboven zie je nog een foto van de lieve kok Mostafa. Hij probeerde mij geloof ik echt vol te krijgen daar haha. 
Zoals je ziet heb ik dus wat pannenkoeken (met chocoladesaus) als ontbijt genomen =]!

De zon scheen alweer volop!

Buiten waren natuurlijk weer wat lieve kittens <3! Het was net of die ene de ander een kusje gaf <3! Aaah ik moet later echt katten hebben :heartbounce:!

Vandaag sluit ik mijn post af met een happy song die je weer een heerlijk en vrolijk zomers gevoel geeft. Het nummer is Russisch, gezongen door de Russische meiden groep: Blestyashchie en Arash (uit Azerbaijan) met een Arabisch tintje. Benieuwd naar deze mix van landen??

Blestyashchie ft. Arash - Vostochnye Skazki <3!
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dat ziet er erg lekker uit!!

    Liefs
    http://fashionmefashionyou.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yummie ziet er lekker uit. en awh die katjes xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pannekoeken met chocola heerlijk ontbijt:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's. Ik krijg gelijk honger van de pannekoeken haha. De kittens zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmm lekker hoor zo'n ontbijt! die katjes zijn echt super schattig :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten