Extreem realistische beelden!

Dit weekend ben ik druk bezig geweest met school en een van mijn vakken waar ik zondag mee bezig was, was kunst beeldende vorming. Bij dit vak moest ik voorbeelden gaan zoeken van realistische en abstracte beelden voor mijn verslag. Toevallig kwam ik toen op een site terecht waar de kunst van Jamie Salmon en Jackie K.Seo stond. Hun zijn de makers van werkelijk extreem realistische beelden! Een soort Madame Tussauds idee geeft het, maar dan niet met bekende mensen als beeld.
Deze beelden lijken zo extreem echt, dat ik het bijna eng vind haha!
Zelf ben ik ook bezig met het maken van beelden. Wij (leerlingen van mijn school en ik) maken dit van was, maar een resultaat als dat van deze beelden kan ik ze niet nadoen! De details en alles is echt onwijs goed gedaan. Ik zou in eerste instantie denk ik niet doorhebben dat dit beelden zijn haha.

Voor meer info: Art en Design.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wow die lijken erg echt`! beetje scary haha ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw... echt super goed! Net echt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow creepy, wel gaaf! in de musea in Amerika heb je ook zulke echte beelden. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha echt eng:P ik zou daar echt niet naast wille staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, ik kom toevallig op jouw site.
    Ken je ook de beelden van Ron Mueck?
    Ik heb een tentoonstelling van hem gezien, geweldig!
    (christadozel803@gmail.com) vr.gr. chris
    (www.littlehunter.punt.nl) is mijn site

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten