EMA's 2012

Altijd weer leuk om te volgen: The EMA's =]! Allemaal bekende artiesten kunnen hierbij prijzen krijgen, daarbij kun je denken aan Taylor Swift, Justin Bieber, Rihanna en noem maar op. Allemaal artiesten zijn genomineerd en op 11.11.2012 zullen de awards worden uitgedeeld in Frankfurt =]!

De genomineerden zijn al bekend en ook jij kan gaan stemmen op je favoriete artiest! Hier is in ieder geval een klein lijstje (+ alles wat dik gedrukt is zou mijn keuze zijn ^^).

Best Song:
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe 
Fun feat. Janelle Monáe - We Are Young
Gotye feat. Kimbra - Somebody That I used to know
Pitbull feat. Chris Brown - International Love
Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love

Best Live:
Greenday
Jay-z & Kanye West
Lady Gaga
Muse
Taylor Swift

Best Pop:
Justin Bieber
Taylor Swift
Katy Perry
No Doubt
Rihanna

Best New:
Rita Ora
Carly Rae Jepsen
Lana Del Rey
One Direction
Fun


Best Female:

Nicki Minaj
Katy Perry
Taylor Swift
P!nk
Rihanna


Best Male:

Kanye West
Justin Bieber
Jay-z
Pitbull
Flo Rida


Best HipHop:

Drake
Jay-z & Kanye West
Nas
Nicki Minaj
Rick Ross

Best Rock:
Greenday
Linkin Park
The Killers
Muse
Coldplay

Best Alternative:
Arctic Monkeys
The Black Keys
Florence + The Machine
Jack White
Lana Del Rey

Best Dutch Act:
Afrojack
Chef Special
Eva Simons
Gers Pardoel
Tiësto


Best Look:

Nicki Minaj
Taylor Swift
Rihanna
Jack White
A$ap Rocky

Best Electronic:
Avicii
Calvin Harris
David Guetta
Skrillex
Swedish House Mafia


Best Video:

Katy Perry - Wide Awake
Lady Gaga - Mary The Night
M.I.A. - Bad Girls
PSY - Gangnam Style
Rihanna ft. Calvin Harris - We Found Love

Best video vind ik sowieso een moeilijke, omdat ik M.I.A.'s clip heel gaaf vind, maar Katy Perry's clip heeft een bepaalde story-line, die ik weer goed vind. Gangnam Style vind ik eigenlijk meer bij best new artist passen, omdat de clip niet zo bijzonder is, maar het wel een ontzettend leuk nummer is <3! Maar ik blijf erbij, dat ik Tokio Hotel mis! Hopen dat die band eens opschiet met dat nieuwe album <3!

Over het algemeen zijn Justin Bieber en Taylor Swift trouwens dit jaar veel genomineerd ^^! 

Anyways, ga je kijken en op wie zou jij sowieso stemmen??

Stemmen kan hier!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. SUPER JUNIOR!! <3 Ik wil hun zo graag live zien en nu komen ze miss naar frankfurt, kun je hier nog kaartjes voor kopen enzo? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas weet ik zelf niet zoveel van concerten over Super Junior =[! Hoop dat je wel kaartjes kunt krijgen <3!

      Verwijderen
  2. Ik zie 2 foto's van een sexy boy!! <3
    xx. Cynthiaa.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts