De Kaapse Bossen, Hello Autumn!


De herfst is volop bezig en deze herfsvakantie kon ik eindelijk zelf eens door de bossen lopen en de herfst zelf ervaren ^^! Vorig jaar wilde ik dit ook al, maar toen was het er nooit van gekomen. Nu een jaar verder, lopen mijn ouders iedere zondag in een ander bos. Dit keer ging ik dus maar eens mee =]!

De Kaapse bossen kan ik eerlijk beschrijven als een prachtig bos om doorheen te lopen, want je komt echt van alles tegen. Hierbij kan je denken aan verschillende paddenstoelen, kikkertjes, kastanjes en prachtige herfst kleurige bomen!

Doet me denken aan die snoepjes van vroeger die op een gebakken ei leken haha ^^!

Omgevallen boom met onwijs veel wortels!
Paddenstoelen met rood en witte stippen <3!

Heksenkring ^^!
Als afsluiter gingen we naar Duitsland en gingen we bij El Toro eten. Daar had ik eindelijk de perfecte schnitzel waar ik al jaren naar verlangde. De perfecte smaak gewoon, ik heb sinds tijden niet zo'n goede schnitzel meer gegeten!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooie fotos meis!

    Ik wil ok een rode met witte stippen paddestoel fotograferen haha:P

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten