Dagje Noordzee strand!


Inmiddels zitten we al in de herfstvakantie (de meeste dan), maar dat neemt niet weg dat ik nog aan het nazomeren ben in mijn hoofd haha ^^! Vlak na mijn vakantie in Egypte, ben ik met mijn familie naar het strand geweest. Het was extra leuk toen er in de buurt van het strand ook nog een circus werd opgezet. Hierdoor konden we gewoon giraffen voeren en tijgers bekijken ^^! Aan het einde hebben we in Burg Haamstede lekker een kapsalon gegeten bij een man, die ook Egyptisch bleek te zijn en in Hurghada had gewoond. Later ontmoette hij een Zeeuwse vrouw en woont nu met haar in Nederland. Ben benieuwd of Waheed en ik ook ooit samen een toekomst hebben =]. Maar dan wil ik in Engeland wonen =]! Anyways hier zijn de foto's =D!


Los lopende ossen nemen het wegdek over xD. 
Grrrrr!
Kerkje bij Burgh Haamstede.
Mijn kapsalon =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten