Chakushin Ari / One Missed Call

Ja ja, we zitten lekker in de oktober horror maand en daarom houden ik en mijn vrienden zo vaak als we kunnen horror avonden bij onze vriendin Nanxi. We kiezen dan met z'n alle films om lekker bij te griezelen ^^! Aangezien Nanxi Chinees is, hebben we ook wat Aziatische horror films in ons lijstje staan (wel met ondertiteling natuurlijk) en dit zorgt ervoor dat we een nog ruimere keuze hebben =]! 

Eens van mijn eerste (Japanse) films, die ik deze week bij haar keek was "Chakushin Ari" oftwel One Missed Call. Deze film is van oorsprong Japans en is later ook nog nagemaakt door Amerika. Dus misschien ken je deze film wel vanwege de Amerikaanse versie. 

Hoe dan ook, het was een leuke en spannende film die soms wel eens griezelig kon zijn. Ik en Amy hebben toch weleens ons hoofd verstopt achter een kussen haha xD!
De film gaat over mensen die mysterieuze voice-mails ontvangen van hun toekomstige zelf! In de voice-mail horen ze, hoe ze gaan reageren op hun eigen toekomstige dood. Iedereen die zo'n voice-mail krijgt is het volgende slachtoffer.

Trailer:
Ik vond het heel leuk om eens een film te kijken, die Aziatisch is. Ook raak je snel gewend aan de Aziatische stemmen, dus dat is ook mooi meegenomen ^^! Als je ooit eens nieuwsgierig raakt naar films uit Aziƫ zou ik je deze zeker aanraden =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. super creepy! wel leuk dat je een aziatische film hebt gekeken maar horror is toch niet zo mijn ding haha!

    <3

    ps. we are now giving away 10 times a $5 giftcard at Dino Direct!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten