Baby, when U smile I smile!

Freaky me and habibi Waheed =]! Deze foto is gemaakt op het moment dat we in het cafeetje in Hurghada zaten. Dit keer waren mijn ouders er niet bij. Mijn zusje ging wel mee en later kwam Ahmed (beste vriend van Waheed) er ook bij. We hadden een leuk dagje toen en op het einde gingen we nog naar de souvenir shop ernaast. Channah had nog wat souvenirs nodig voor haar vriendinnen. Dit doen ze allemaal in haar groepje en het is altijd leuk om cadeaus te geven en ontvangen. Waheed gaf mij ook een cadeau. Hij kocht een hartjes sleutelhanger voor mij <3! Hij heeft nu de ene helft bij hem in Egypte en ik heb hier in Nederland mijn helft van het hartje !

Nu spreek ik hem nog regelmatig op skype. Dat is gelukkig gratis! Mijn telefoon (en waarschijnlijk ook de zijne) kunnen de rekeningen niet meer aan anders! Een smsje naar Egypte kost 50 cent per sms en een telefoontje kost 2.25 (euro) per minuut. Dus ik heb wel vaak mijn belplafond bereikt helaas! Met Waheed gaat het voor nu wel goed, op het feit na dan dat hij ontslagen is bij Ali Baba Palace. Dit heeft te maken met de seizoenswerkloosheid. Maar hij is bezig met het zoeken van een nieuwe baan bij een ander hotel. Ik hoop dat hij die snel vind. Ik wil hem namelijk graag 3 maanden naar Nederland halen voor vakantie. Helaas gaat dit niet zomaar, omdat alle regels om naar Nederland te komen flink zijn aangescherpt. Veel mensen denken dat dit makkelijk is, maar geloof me het is een heel gedoe. Zo moet ik naar de ambassade een uitnodiging sturen om hem hierheen te krijgen, heb ik te maken met een garantstelling (dit betekend dat je garant staat voor eventuele kosten die te maken hebben met je partner). Ook moet hij een brief hebben met redenen om weer terug te gaan naar Egypte (ze zijn namelijk bang, dat hij in Nederland blijft terwijl dit niet de bedoeling is). De belangrijkste reden is dat hij werk heeft. En tadaa, daar zit nu het probleem omdat hij ontslagen is! En zelfs met deze reden wordt 95% geweigerd om naar Nederland te komen. Dus voor nu is de vraag hoe haal je een Egyptenaar naar Nederland nog moeilijk te beantwoorden. Maar ik geef de moed nog niet op en wacht tot hij een baan heeft. Ik zou ook naar Egypte kunnen gaan, maar dat laat ons budget niet altijd toe xD.

Maar ja, toch vind ik onze relatie wel leuk. Al is het wel lastig zo'n lange afstand relatie. Well, what can I say, hij is een leuk obertje die dat alles wel weer goed maakt als ik hem spreek of achter de webcam zie. 

Hier heb ik nog een foto stiekem van z'n facebook afgeplukt, die geloof ik van hetzelfde café is .
Haha soms kan ik het niet laten =P. Ik vind z'n smile gewoon leuk op deze foto ^^!

Baby When U Smile, I Smile !
Hier had mijn zusje nog een foto gemaakt in het café daar haha (kleine acoholist!). Na die dag moesten we weer voor 4 uur weg met de taxi (anders kwamen Ahmed en Waheed te laat op hun werk). Die taxi's rijden trouwens onwijs eng! Het is niet gek dat er zoveel auto ongelukken gebeurden daar!
Deze foto was iets voor 7en gemaakt vanuit ons (Channah en ik) hotelkamertje ^^!
Daarna gingen we weer naar de lobby toe =]! Waheed werkte daar dus en bracht weer wat mint thee naar ons tafeltje. Haha best wel vreemd eigenlijk, het ene moment is hij mijn vriend die ik weleens een kus geef en het andere moment is hij gewoon de ober in het hotel =P. Anyways ik zat daar die avond lekker in mijn dagboekje te schrijven, die Waheed wilde meelezen. I was like, het is Nederlands hoe wil je dit ooit gaan lezen. Hoe dan ook, hij was volgens mij wel een beetje beledigd toen ik mijn dagboek dichtsloeg xD. Volgens mij snapte hij het idee van een dagboek niet: GEHEIM. Haha hij zal nooit weten wat voor dingetjes ik over hem schrijf ^^! Behalve dan wat ik op deze blog schrijf misschien, maar daar staan over het algemeen geen grote geheimen op =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ah wat leuk dat je zo verliefd ben:D lijkt me wel heel moeilijk om zo lange afstandsrelatie te hebben:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten