A music video without the music!

Gangnam Style zal je vast niet ontgaan zijn, want deze K-Pop hit gaat over de hele wereld als een trein! Eerst wilde ik hier al een post over maken, maar ik kende dit nummer pas toen iedereen het nummer al een tijdje kende, dus vond het niet nodig om te delen. Maar nu is er een ander Gangnam Style filmpje en deze is zonder muziek, dat er weer voor zorgt dat de clip vreemder is en soms zorgt het ook voor wat grappige momenten =P.
Zelf vind ik het onwijs geweldig dat iemand helemaal uit Korea gewoon met z'n muziek op de Nederlandse televisie komt en een enorme hit heeft gemaakt. Ik vroeg me al af wanneer er eens wat K-Pop op televisie zou komen en dit jaar is het dan eindelijk gebeurd =]! Zelf luister ik het ook regelmatig (wat ook niet moeilijk is aangezien bijna elke radiozender gangnam style draait). Echt leuk dat er eens wat K-Pop op tv is =]!

Hoe vinden jullie Gangnam Style eigenlijk =]??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten