Tien jaar Addy van den Krommenacker!


Haii Haii, vandaag post ik weer eens wat =]! Dit keer over Addy van den Krommenacker. Misschien zegt deze naam je wel wat ( bijvoorbeeld dankzij Hollands Next Top Model). Anyways, ik vond de shows die hij gaf altijd wel leuk om te zien en dankzij het tienjarig bestaan  van zijn succesvolle carrieré kun je nu ook een van zijn shows bijwonen!
Hij begon in 2002 mijn z'n eerste coutureontwerpen en nu tien jaar later is het tijd om terug te kijken naar de hoogtepunten van zijn carrière. Het tienjarig bestaan wordt gevierd met een Celebration Show op 11 november in The Harbour Club in Amsterdam. Bij deze show krijg je een terugblik op zijn carrière en een overzicht van zijn meest bekende creaties. Dit is nog niet alles, want ook worden er twee collecties gelanceerd die speciaal zijn ontworpen voor dit tienjarige jubileum =].
Maar nu het leuke aan deze show, niet alleen de pers en bekende Nederlanders kunnen hierbij zijn, maar jij dus ook! Wel moet je voor de show een kaartje kopen (25 euro). Hier kan je de kaarten kopen: Addy van den Krommenacker.
Addy van den Krommenacker show: lente- en zomercollectie.

Lijkt het je wat om de Celebration Show te bezoeken ^^?!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik vind hem echt super! zijn jurken zijn echt prachtig :)
    Lijkt me erg leuk om die show te bezoeken!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyhey, ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! http://welovethisx.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html
    liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post!:D Ik ben een keer voor stage bij een show van Addy geweest, al was dat backstage:p Ik wil supergraag een keer echt zijn show zien! :D
    xx
    Discover my Stylish Confessions blog! ♥
    international LaJoya GIVEAWAY!♥
    national BoumanOnline GIVEAWAY!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. a great post! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten