The sun goes down!


Nog steeds mis ik mijn mooie dagen in Hurghada, want Egypte heeft echt z'n mooie kanten! Mijn zusje en ik liepen heel vaak random door het park om weer eens te kijken of er iets te vinden was =]! En op een van onze avonden liepen we rond zonsondergang wat te wandelen. De zon gaat hier redelijk vroeg onder. Om 7 uur is het al donker! Maar je kan dan in ieder geval genieten van de lange summer nights ^^!

Hier liepen we bij de tipi's van Jasmine Village haha. Dit zijn een paar van die grappige hutjes waar je kan liggen als de zon je teveel wordt =P!

Zonsondergang bij een het hotel van Ali Baba Palace!

Privé zwembad bij Ali Baba Palace =]!

Wat foto's van de maan =]!

En ik sluit deze post weer eens af met een zomers nummer van The Wanted - Glad You Came! Dus ik zou zeggen Keep That Summer Feeling Up =]!
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts