The other side of Hurghada


Laatst liet ik de Hurghada Marina zien waar alles super mooi is om naar te kijken. Vandaag laat ik zo'n beetje het tegenovergestelde zien wat eigenlijk ook wel interessant is. Waheed ging ons naar het gedeelte brengen waar de winkels waren, maar liep eerst met ons door een gedeelte waar het er duidelijk minder uitzag. Zelf zei hij hier niks over, dus misschien is dit wel heel normaal. Maar voor Nederlandse begrippen is dit het arme gedeelte denk ik.

Misschien lijkt het allemaal ook wel stoffig, maar ik had hier niet echt iets van gemerkt toen ik er liep. Bij het vliegveld in Faro (Portugal) had ik dat stoffige dan weer wel gemerkt.
Dit waren dan de foto's van het "mindere" gedeelte. Maar geen zorgen, dit is toevallig een klein gedeelte waar we doorheen liepen. Het is niet zo dat alles er zo uit ziet. Ik denk dat we hier 10 minuten / een kwartier liepen. Dit was gewoon even een post om te laten zien hoe het er ook uit ziet. Daarna kwamen we bij de souvenir shops en restaurants als MacDonalds. Dus het betere gedeelte. 

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts