Random day.


Weer een avond in Egypte ^^! Deze avond zou er een strandfeest/schuimparty komen en er waren die dag al wat voorbereidingen gedaan. 

De schuimparty werd die avond dus bij het strand gehouden ^^! Dat was een gezellige avond en een van de leuke dingen die ik me eruit herinner was de Nigeriaanse dansshow ^^! Ook was er zo'n blond meisje vrolijk mee gaan dansen haha. Heel leuk, dat soort spontane mensen die zonder schaamte gewoon lekker mee doen =P.

De laatste dagen was het verder winderig aan het worden. Daardoor was de zee ook niet meer zo vlak als eerst.

Uitzicht vanaf hotel Aladdin op de bergen <3!

Het mooie zwembad bij hotel Aladdin ^^!

Een van de leukste momenten die avond! Mijn moeder had bij het hotel Ali Baba Palace een fruitschaal gewonnen. Eerst was hier nog van alles goed aan, maar mijn ouders hadden het blijkbaar niet goed opgeruimd en tadaa onze vriendelijke kakkerlak bracht een bezoek =D! Mijn moeder helemaal in paniek haha. En dan komt mijn vader aan mijn zusje en mij vertellen hoe je een huis moet schoonhouden, terwijl het hun kamer was met ongedierte =P! Ja hoor pa, het is goed met je xD!

Later die avond kreeg ik een relatie met Waheed <3! Beter kan niet ^^!

xxx Katy ^^! 

Reacties

  1. Supergave outfit!
    Vind je het misschien leuk om elkaar te volgen?
    Liefs, Anne

    www.movieanne.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten