One Direction - Live While We're Young

image
Today even een One Direction post. Ik ben geen directioner ofzo, maar deze vond ik het posten eigenlijk wel waard =P. Het klinkt wel lekker vrolijk en de clip is lekker zomers. Daar verlang ik wel weer naar! Gisteren moest ik namelijk na tennis door de regen fietsen! Nou dan verlang je wel naar de zomer hoor! Maar het begint helaas herfst te worden =[. Anyways, dit liedje maakt het voor eventjes wel weer goed ^^! Het nieuwe nummer heet: "Live While We're Young" =]!
Have a nice day <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Omygod! Dit is echt een leuk liedje! Ik vond de muziek van One Direction een beetje minder worden de laatste tijd, maar dit liedje maakt het helemaal goed!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt heel leuk liedje, net als het clipje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind ze nog best leuk haha! Dat had ik niet verwacht ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha eindelijk een nieuw liedje van 1D al vind ik 'm niet heel geweldig ;p xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb echt niks met 1d, maar dit vind ik toch wel leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten