How's Jasmine Village?

Een van de parken waar we weinig kwamen, was Jasmine Village. Niet omdat we dit niet wilde, maar omdat we simpelweg nog niet heel het park ontdekt hadden. Gelukkig hadden mijn zusje en ik doorgelopen en kwamen we hierop uit ^^! De dag erna besloten we ook met onze ouders te gaan. 
Jasmine Village is het eerste en goedkoopste hotel van alle drie de hotels (Ali Baba Palace, Aladdin en Jasmine Village). Maar ik vind het er wel mooi uitzien. Een nadeel aan dit park is wel, dat je van die winkeltjes binnen in het hotel hebt. Het klinkt leuk, maar dat is het niet als zo'n man je zowat naar binnen lokt of je alsjeblieft wat van hem wilt kopen. 
Wel is het er prettig om te zitten met bijvoorbeeld mint thee <3! Ook al zijn de temperaturen in Egypte warm, wil dit niet zeggen dat thee geen optie is om te bestellen. Ik vond het heerlijk <3!
Mocht het je trouwens ontgaan zijn, met Jasmine bedoelen ze natuurlijk het Disney karakter ^^!
In het hotel zelf vond ik dit lekkere mokkel nog haha xD.
Dit is trouwens een deel van de lobby. Lekker rustig om te zitten ^^! Maar om eerlijk te zijn, vind ik de lobby van Ali Baba Palace de beste. Ik denk dat mijn ouders daar best de hele vakantie hadden willen zitten met wat te drinken, zo heerlijk vonden ze het daar!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten