Having a great day!

Oew ons eerste ritje op een kameel! Hoe cool! Ik vond het in ieder geval vet, maar ook onwijs eng! Ik was er ook bijna afgevallen toen dat ding weer ging zitten xD! Maar echt een hele gave ervaring! Een kameel is echt zoveel groter dan ik me had voorgesteld!
Anyways, dit stond zeker op mijn lijstje van before I die! Ik heb altijd al op een kameel willen rijden en ik moest dit gewoon gedaan hebben! Hallo ik zit in Egypte!
De kameel avec een hoed =]!
De zo goed als lege straten in Hurghada.
Een van de winkels =]!
Mijn kleine zusje <3!
Later gingen we de stad weer uit. Waheed kon ook niet te lang blijven, want hij moest ook weer aan het werk. Onderweg in de taxi was dit het uitzicht dat we zo ongeveer hadden =P.
Voordat hij zijn obers pakje weer aandeed, nam hij ons nog voor even mee naar een restaurant bij Ali Baba Palace in de buurt. Hij schijnt hier vaak met z'n vrienden te komen =P.
Met je kont op de grond xD! Weer eens wat anders hé =P!
After that, was ik kapot! Dus ik besloot maar bij het zwembad wat te gaan eten en lekker uit te rusten.
Parasolen bij het zwembad.
Just my feet inclusief pleister, omdat ik zo slim was om langs het strand met hakken te lopen. Gelijk blaren en pijn die hele vakantie. Ouch!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten