Grazia PC Catwalk streetstyle!

Afgelopen weekend ben ik met Yvan en Channah (friends) naar Amsterdam gegaan voor de Grazia PC Catwalk. Het was echt super gaaf, want je kon vele modellen en bekende fotografen gewoon voor je neus voorbij zien lopen!

Anyways, aangezien ik mijn Egypte posts nog wil afmaken, komen mijn foto's hiervan later online (anders wordt het echt een rommel haha). Maar ik kan wel alvast wat foto's posten van de Grazia zelf. Zij hebben random mensen die langs liepen gefotografeerd met hun streetstyle. In Amsterdam is er qua outfits genoeg leuks te zien ^^!

Hier komen er een paar:
Zoals je ziet, allemaal verschillende stylen in ons eigen kikkerlandje haha ^^! Het leuke vind ik dat Grazia mensen heeft gefotografeerd, die mij ook gelijk opvielen toen ik daar liep =P! Hele leuke en opvallende stylen zaten ertussen ^^!

Hoe vind jij de streetstyle in Amsterdam =]?? En was jij hier ook bij ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat een leuk om te zien! ik was er helaas niet bij :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw erg leuk, vooral de eerste en de laatste outfit.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was toen ook in A'dam voor de bloggersmeeting, maar we hebben niet echt tijd gehad om hierheen te gaat. Wel hele gave outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfits. Wij wilde er ook nog heen, maar nu geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeioeioei inderdaad Janne en Veere, wij hebben er geen tijd voor gehad ;( Jammer, nu ik deze geweldige foto's zie!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke outfits
    ik was er niet bij helaas :(
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi chick

    Ik was er ook bij.
    Super leuk om dit mee te maken...Erg leuk mensen kijken en ideeen op doen.
    Check mijn nieuwst outfit-post en doe ook mee met mijn win-actie..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten