FRIDAY!!!

Yeah eindelijk vrijdag en dat betekend dat het weekend weer voor de deur staat =D! Ik zit nu ongeveer twee weken op school, maar ik ben er zeker nog niet aan gewend aan de schooltijden (vooral omdat onze school door collaboratie met een andere school, nieuwe lestijden heeft) en al dat huiswerk dat ze zonder pardon maar op blijven geven! 

Anyways, mijn klassen zijn wel oké. Ik zit bij mijn vrienden in de klas, dus dat maakt het wel goed en mijn gymlessen mocht ik zelf samenstellen waardoor ik er minder tegenop kijk. Ik doe nu op maandag fitness en op de vrijdag (dus vandaag) bodypumpen. Bodypump is echt enorm zwaar, maar ik houd wel van de uitdaging en kan wel wat spieren gebruiken xD! Nu doe ik tenminste wat bij gym! In de tweede periode doe ik tennis en bodyjam (dansen). Het mooiste is, dat dit na oktober allemaal klaar is en ik nooit meer sport heb op school! Soms kan het leven dus toch mooie kanten laten zien <3!

Wel is dit jaar moeilijk qua stof, dus ik ben nu al aan het leren voor de toetsweek. Dat maakt het denk ik minder stressvol als ik die toetsweek echt heb. Maar ja, dit wordt mijn examenjaar dus ik moet wel me best doen!

Maar nu is het weekend en ga ik even rustig mijn dingen doen en uitslapen =]! Ik sluit het dus maar af met een nieuw nummer van EliZe. Waarschijnlijk ken je haar nog wel van vroeger met nummers als shake, I'm no latino, automatic, Itsy bitsy spider ?? Hoe dan ook, ze heeft sinds kort een nieuw nummer waarmee je lekker je weekend in zal gaan ^^! Het is wel een cover van een oud nummer: klik hier voor het origineel uit die goeden oude tijd haha.

EliZe - Pass The Dutchie
Have a lovely weekend <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. inderdaad, weeekend!! maar wat een leuke sporten kunnen jullie kiezen op school :) en gelukkig ben je er in oktober vanaf. succes met leren! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes vrijdag, weekend! leuke sporten kun jij kiezen zeg :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n 'update', ik ben echt blij dat het weekend is, ff chillen en leuke dingen doen. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook echt het idee dat ik nog niet gewend ben aan school, zo raar om daar de hele dag weer heen te moeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor mij is dit een heel raar jaar, ik ga voor het eerst niet meer naar school. Heel veel succes op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jij mag kieze wat je wilt doen met gym ik mog dat echt niet toen ik nog op school zat:P

    Fijn weekend!
    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet ook nog wel even wennen aan het naar school gaan haha.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten