Don't Worry About A Thing!


Weer een super avond in Ali Baba Palace ^^! Heerlijk weer en lekker relaxen <3! Deze avond zaten we weer eens bij het internationale restaurant.

Voordat we naar het restaurant gingen, hadden mijn zusje en ik nog bezoek van onze huis gecko: Jaco Co ^^! Hey, het is beter dan een spin of een wesp, kever of wat er ook in je kamer kan lopen =P. Alleen uiteindelijk verdween hij in onze klerenkast, wat het wel iets minder maakte...xD.



Maar ja, back naar ons All Inclusive restaurant ^^! We konden weer lekker eten en onderweg kwam ik geloof ik nog Waheed tegen, dus dat maakt mijn dag altijd nog extra leuk =]! Ook werd er nog gebarbecued.

Later die avond hebben we bij het zwembad gezeten. En op de foto hierboven zie je een man die gebruik maakt van een waterpijp. Een waterpijp ruikt echt ontzettend lekker en ik wil dit ooit ook eens gaan proberen ^^!



Singing Bob Marley:
Hoe dan ook, die waterpijp rookt je van een afstandje wel en ik denk dat we er teveel van gesnoven hadden , want toen die Bob Marley cd aanging konden we het niet laten om mee te zingen haha. Ik wordt altijd zo vrolijk van die man ^^! We zongen die avond alles mee, waaronder ook "don't worry about a thing", maar als ik het filmpje terug kijk, maak ik me toch wel eens zorgen xD.

Voor de rest was ik random mijn zusjes haar aan het vlechten, waar ik ook al veel talent "kuch kuch" voor heb =D!



Als afsluiter van de avond kwamen deze katten nog op bezoek ^^! We hebben ze dus maar wat water gegeven, want ze hadden ontzettende dorst! Daarbij heb ik een zwak voor katten en vind ik het onwijs leuk om ze aandacht te geven <3!

Weer een super avond geweest dus =D!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wauw wat een mooie foto's weer! je kan wel mooi vlechten hoor :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx voor het volgen . Ik volg je nu ook..
    T lijkt wel een kleine salamader.. Wat het eten goed te doen?

    Mooie foto's en wat een leuke katjes..
    Check mijn nieuwste blogpost ..

    Bye Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve katjes & super relaxt allemaal hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey great blog with nice photos! i like it! maybe we follow each other!? let me know :-) Greetings www.yuliekendra.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten