Colorfull Hurghada !


Een van mijn eerste afspraken met Waheed was een uitje naar Hurghada =]! Mijn ouders gingen wel mee, want die vonden het eng om mij zomaar met een Egyptenaar die ze niet kennen op stap te laten gaan. Anyways dit was ons eerste uitstapje in Hurghada en we zouden de stad gaan zien =P! Ik was er echt blij mee dat Waheed dit voor ons regelde, want onze reisorganisatie zei dat het te gevaarlijk was om met de taxi naar Hurghada te gaan en daar te lopen als toeristen. Dus ik maakte me al zorgen dat ik niks zou zien van Egypte zelf.

Het leuke aan de Hurghada Marina vond ik de gekleurde gebouwen ^^! Het deed mij erg denken aan Curaçao =]! Daar heb je namelijk ook van die vrolijke gekleurde huizen! Deze boulevard ontstond in 2008 en is bedoeld voor onder andere toeristen, alleen die waren er niet veel te bekennen. Wel zonde, want ik denk dat dit een perfect toeristen plekje kan zijn! Maar aan de andere kant is het wel prettig om lekker rustig langs de haven te lopen. Zeker iets wat je ooit moet bezoeken!

Bij de haven liggen de boten in echt onwijs blauw water! Ik vind dat zo mooi om te zien <3! Meestal als ik reclame's zag met blauw water viel dat in het echt tegen, maar dit was echt prachtig blauw gewoon! Heel cool =]! 

In de verte nog een moskee =P.
De boulevard, zoals je ziet heel mooi en lekker rustig ^^!

Hierbij laat ik het voor vandaag weer =]! De Hurghada Marina die Waheed ons liet zien was prachtig te lopen en zeker een aanrader! Ik zou je niet tegen laten houden door wat reisorganisatie's zeggen, want het is zonde als je niet meer gezien hebt dan je eigen hotel en zo gevaarlijk kwam het op mij niet over.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wauw wat is het daar prachtig! erg mooi :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great Post. I follow your Blog.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooie foto's! De moskees in Egypte zien er zo te zien wel anders uit als in Marokko! Maar het ziet er wel heel mooi uit!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, leuke foto's meid!
    & bedankt voor je reactie op mijn blog,

    Natuurlijk volg ik je!


    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie foto's!

    www.fashioncontainer.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's, je hebt een leuke blog. We volgen je!
    liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten