Bonn, here I come!

Nu nog aan het bloggen over Egypte, maar er staat alweer een ander land in de planning. Doordat ik de vakken Duits en geschiedenis heb gekozen, ga ik dit jaar in oktober naar Bonn toe =]! Bonn is een plaats in Duitsland (dus hier eigenlijk niet zo heel ver vandaan). Ik ga hier op 18 oktober naartoe en blijf er helaas maar 1 dag. Als het aan mij het gelegen, mocht dit ook wel een werkweek worden hoor haha ^^! 
Ook in dit plaatsje ben ik nooit geweest, dus ik ben benieuwd of er wat te beleven valt ^^! Heb er in ieder geval zin in =D!

Iemand bekend met Bonn??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een geluk heb jij :d ik ben er nog nooit geweest dus wens je heel veel plezier:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://jmdumolain.blogspot.nl/ Neem eens een kijkje op deze site. het is aan te raden. ja. je gaat kapot van het lachen. hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nounou, alweer naar het volgende land ;). Echt leuk zeg! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten