Battle Of The Year: The Dream Team!

De film komt pas volgend jaar uit (in januari), maar komt met de veelbelovende titel: "Battle Of The Year"! Dit is een dansfilm waar onder andere Chris Brown een rol in speelt. Nu brengt dit mij wel altijd aan het twijfelen bij een film, want meestal hebben "slechte" films altijd een beroemd persoon nodig om de film op te leuken. In deze film speelt trouwens ook Josh Peck (bekend van Drake & Josh). Veder is dit een dansfilm =]! Dat genre trekt mij sowieso wel altijd aan (ook al dans ik zelf als een kokosnoot met hoofdpijn xD) ^^!

Anyways, dit is de trailer ^^!
What do you think ^^?? Wordt dit een goede film, of denk je dat deze film zich leuk maakt door Chris Brown en Josh Peck??

Ik hoop dat de film gaaf zal zijn ^^! Maar ik kan mijn oordeel pas geven als ik de film heb gezien en dat zal nog wel even duren, want deze komt helaas pas volgend jaar uit (als je dan nog leeft kun je deze film dus gewoon zien =D)!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts