Autumn is back!

De blaadjes gaan weer vallen, er komt steeds meer regen en helaas zeggen we de heerlijke zomerperiode alweer gedag. Ikzelf wordt er niet zo blij van, omdat ik Waheed mis (heb hem ontmoet in de zomer, dus is denk ik wel mijn favoriete seizoen voor dit jaar geworden). Daarom vind ik het jammer, om dit seizoen weer gedag te zeggen. 

Maar ja, herfst heeft z'n positieve kanten met z'n warme kleuren <3! Ook levert het vaak mooie foto's op en vandaag doe ik weer net als vorig jaar een herfst post, om de herfst mee in te gaan ^^!
Mijn moeder heeft voor dit jaar ook wat pompoenen in onze tuin geplaatst =]! Ik hoop dat ze net zo groot worden, dan heb ik er misschien wat aan voor Halloween =]! Of om te eten als pompoen taart of pompoen koekjes. Het klinkt misschien ranzig, maar het is echt lekker hoor ^^!
Dit waren ze dan =]!

Have a wonderfull autumn <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat een mooie plaatjes, krijg er helemaal een herfst gevoel van :) heerlijk! haha ;p
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word best blij van de herfst! Als het niet te hard regent dan! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeerlijk! Ik hou van de herfst!
    Dat past betere bij mijn stijl haha.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten