All I want for christmas

Haha onze crazy ideeën ook altijd =P! Liepen we die dag weer totaal weirdo met onze kerstmutsen, maar dit moest ik gewoon ooit eens gedaan hebben. Daarbij is dit leuk als kerstkaart, omdat we op deze foto's tenminste niet lijkbleek zijn. Na ja, ik dan xD. Sommige keken raar, andere hadden het niet eens door (xD) en een paar werknemers riepen om de een of andere reden dingen als: 'Welcome in Jamaica' haha ^^!

Ik bij het einde van de pier in de buurt toen het eb was ^^!

Ook is er trouwens een drankje daar wat ze Jamaica noemen. Er zit totaal geen alcohol in, maar het is wel lekker ^^! En de mensen daar zijn onwijs behulpzaam. Ik had allemaal borden patat en drankjes bij me en zo wilde ik het strand over lopen. Ineens kwam een iemand van het personeel alles van me overnemen en bracht het naar mijn familie toe ^^! Haha service ^^! Echt Ali Baba Palace is een grote aanrader, het personeel is vriendelijk, het hotel is prachtig en ontspannen kan je er zeker!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Onwijs leuk! Haha geinig met die kerstmutsen, dat jullie die uberhaupt mee hadden genomen? Haha!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaa die kerstmutsen, lijkt me zo gaaf daar!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, geniaal die kerst outfits! Zo grappig. En mooie foto van jou.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten