Wow what a jetlag??

HaiiHaii ^^! Hier ben ik dan weer met een tweede post over Egypte =]! Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig post, maar ik ben de laatste tijd haast niet thuis + ik ben de laatste tijd nogal verward en er spookt van alles door mijn hoofd. Ik heb in Egypte namelijk een jongen leren kennen waar ik een relatie mee kreeg, maar het geeft zoveel gedoe! Dus heb soms even nergens meer zin in. Wat zonde is want ik houd ervan om te bloggen, dus vandaar dat ik nu weer eens mijn energie hieraan ga besteden <3!

Anyways, de eerste volle dag Egypte was voor mij aangebroken! Tien uur s'ochtends werd ik wakker. Van een jetlag was niet te spreken, want de Egyptische tijd is precies hetzelfde als in Nederland! Aangezien dit onze eerste dag was besloten we de hotels te verkennen. Ik schrijf hotels i.p.v. hotel, omdat je (als je bij Ali Baba Palace boekt) van alle 3 de hotels gebruik mag maken. De drie hotels zijn: Jasmine Village, Aladdin en natuurlijk Ali Baba Palace. Als wij bijvoorbeeld bij Jasmin Village hadden geboekt, dan mochten wij alleen gebruik maken van dat hotel. Verder zijn alle drie de hotels "all inclusive". Normaal doet mijn familie hier niet aan, omdat je nooit weet wat voor eten je daar kan aantreffen. Dit keer besloten we het risico toch maar eens te nemen en ik moet zeggen dat het eten in de hotels goed te eten was ^^! Gelukkig ook maar, want anders zou het zonde van het geld zijn! Ook de temperatuur is hier anders. In augustus kan het makkelijk rond de 40 graden worden daar. Toch, als je er loopt is het goed uit te houden (en in je kamer helpt de airco daar ook goed aan mee).
Hoe dan ook, vandaag show ik wat Ali Baba Palace pictures <3!
Het hotel heeft twee verdiepingen.
De hal waar alles gebeurd xD.
Het pad met palmbomen die rechtstreeks naar het strand toe leid. 
Een man met z'n kameel die langs het strand loopt =]! Helaas moet je voor een ritje of voor een foto van de kameel wel betalen. Daarom heb ik deze foto stiekem gemaakt, want ik ga echt  niet betalen om van zijn kameel een foto te maken!
Een klein deel van het park.
Nature <3!
SMILE =]! Spreekt voor zich ^^!
Helaas! Je zal niet overal op je lichaam bruin worden, want topless is verboden =P!
Zwembad. Deze loopt heel ver door en is dus lekker groot =]! Ook is er bij het zwembad een all inclusive eet tentje =]. Daar werkt onder andere Alshif Ofaa =P. Haha als je een leuk meisje bent en je bij hem kebap haalt dan maakt hij echt een super broodje voor je en doet hij express alleen maar vlees i.p.v. met veel groente =P. 
Ik, mijn kleine zusje, een medewerker (en twee Duitsers op de achtergrond haha)!

We hadden een gezellig dagje en maakte weer van alles mee. We waren hier in de periode van de ramadan. Dan mag het personeel dus overdag's niks eten. Nou zijn er wel een paar bij die stiekem toch wat drinken hoor xD. Dat is eigenlijk ook niet zo gek met 40 graden! Ook merkte we nog wat van de revolutie daar. Vaak viel de stroom ineens weg. Dat kwam omdat de politieke partijen in dat land elkaar een beetje pesten waren door de stroom uit te laten vallen. Gelukkig is de stroom binnen een minuutje of 2 weer terug =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, wat ziet dat er prachtig uit. Ik ben nog nooit in Egypte geweest, maar als ik dit zo zie, wauw! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat prachtig daar! die bar is echt heel gaaf :) hahaa leuk dat je een jongen hebt ontmoet :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooow, ziet er echt zo hartstikke leuk uit. Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt leuk uit! Die bar is echt hip ;)
    Bedankt voor je reactie, leuk dat jij ook naar de efteling bent geweest ;D. ja, het is inderdaad een goed park (ook druk, ligt er maar net aan op wat voor dag je er bent)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwie, ziet er heerlijk uit! ik wil ook echt nog een keer naar Egypte toe! liefs Rixt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super leuk uit meid!
    Mooi hotel en foto's.
    Als er in een land nog rottigheid is trekt het mij niet, vind het dan toch niet veilig.
    Leuk een vakantieliefde,, denk je dat het stand houdt?

    Check mijn blog en laat een reactie achter...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Opzich valt het qua rottigheid wel mee. In zo'n resort merk je er eigenlijk niet zo heel veel van =P.

      Ja ik ben echt heel blij met zo'n vakantie liefde, maar het geeft wel veel gedoe hoor! Ik hoop dat het stand houd, maar ik heb geen idee hoe het in de toekomst zal gaan worden. Als het aan mij ligt heb ik later met hem een toekomst =]!

      Bedankt voor je reactie ik zal op je blog kijken ^^!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten