Welcome to hotel Aladdin!

Zoals ik laatst al schreef, mocht ik gebruik maken van drie hotel: Ali Baba Palace, Jasmine Village en Aladdin ^^!  Vandaag maak ik dus een post over wat ik mijn eerste dag bij Aladdin heb gezien!
Op de eerste foto zie je een strandfoto van het strand van Aladdin. Toch vond ik het strand van Jasmine Village het mooiste. Dit kwam omdat daar de minste stenen waren. Op de tweede plaats zet ik Ali Baba Palace als het om het strand gaat. Het strand van Ali Baba Palace heeft wel de meeste stenen, maar daardoor zie je wel de mooiste vissen die je normaal gesproken alleen in Blijdorp van een afstand kan bekijken. Bij Ali Baba Palace zwem je al vrij snel door heel veel veschillende groepen vissen (waarvan sommige zelfs giftig zijn!). Ondanks dat er giftige vissen tussen kunnen zwemmen is het niet gevaarlijk. Meestal zwemmen die vissen eerder voor jou weg =P. Aladdin heeft qua strand wel een combinatie van beide, maar ik vond het strand minder prettig om te zwemmen. Maar er is in principe niks mis met het strand. Sowieso kan je daar een lekkere strandvakantie beleven.
Een klein deel van het park.
Me mooie zusje, die uitrust bij een strand restaurant van Aladdin ^^!
Een mooi pad tussen de appartementen door, met in de verte uitzicht op de bergen ^^!
Een deel van het zwembad + een van de restaurants.
Sweet kitty <3! Je had er bij alle drie de parken wel wat katten lopen ^^! Onwijs schattig om te zien. Ook zijn deze katten niet schuw en zijn ze erg dankbaar als ze wat voedsel van de toeristen krijgen.
De plaats waar het hoofdgebouw van Aladdin zit en ook weer wat restaurants ^^!
En hiermee sluit ik mijn eerste post over Aladdin ^^! Ik vind het een leuk park om doorheen te lopen en vond het leuk dat ik dit er als extra hotel erbij kreeg ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten