tag | Been There, Done That!

Haii <3,

(Gran Canaria, old picture).

Vandaag doe ik weer eens een tag, omdat dit echt super lang geleden is en ik deze tag wel toepasselijk vind voor de zomervakantie ^^! Ik zag deze tag op veel blogs verschijnen en later ook bij Janine. Toen besloot ik deze tag toch maar te doen =]!

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
- Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië, Slovenië, Hongarije, Luxemburg, Zwitserland, Italië, Venezuela, Gran Canaria, Spanje (I know Gran Canaria hoor officieel bij Spanje, maar om eerlijk te zijn is Gran Canaria zoveel verder dan Spanje, dat ik Gran Canaria een eigen land vind), Portugal, Frankrijk en spoedig ook Egypte =]!

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
- Ik denk eerlijk gezegd toch Venezuela. Ik ben hier al eens geweest, maar toen was ik een baby. Ik zou Venezuela graag nog eens willen ervaren, zodat ik er meer van weet dan wat de films en foto's me laten zien =P!

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)
Een culturele vakantie =]! Meestal mengen mijn vakantie's zich wel met shoppen, cultuur en het strand, maar mijn voorkeur gaat echt naar cultuur uit ^^! Dit komt omdat ik culturen interessant vind, iedere cultuur is anders =]!

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen? 
Zie het antwoord op de tweede vraag <3!

Laat je allerleukste vakantiefoto zien. 

Deze foto ging misschien niet zo perfect, maar ik had wel een top tijd met Channah en Torgerð @ Albufeira <3!

Met wie ga je meestal op reis?
Mijn ouders en mijn zusje =]! 

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon) 
 Die is moeilijk. Haha, als het een beroemd persoon is sowieso Bill Kaulitz <3! Maar ik wil een realistisch antwoord, dus ik zou zeggen met mijn vriendinnen Jacky, Torgerð en Channah =]!

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
- Mijn Canon (camera) met GB kaarten en de oplader xD. En wat food <3! Ja en een koffer met benodigde spulletjes =P.

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar
- Ja, vooral vroeger. Ik ben in plekken als Drente en Noord-Brabant geweest bij die Hoogenboom vakantieparken =]! Het was dan vaak gezellig <3! Volgens mij ging ik vaak in de voorjaarsvakantie =P! Daar heb ik ook nog leuke herineringen aan <3!

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?
- Hmm, die is wel moeilijk! Ik wilde al heel lang naar een dierentuin toe, maar sinds ik Aquanura (attractie in de Efteling) op filmpjes heb gezien heb ik daar echt heel veel zin in <3! Ik denk voor nu een attractiepark =P!

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben? 
- Zon! Ik heb het meestal koud, dus ik zit er liever warm bij =]! Daarbij ben ik ook nog nooit op een ski vakantie geweest. Het lijkt mij wel gaaf om ooit eens te doen =]!

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering? 
 Ik heb dit jaar mijn eerste vakantie vriend gekregen <3! Hij heet Waheed en komt uit Egypte ^^!

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering? 
 Toen ik klein was ging ik met mijn ouders en zusje op vakantie nar Tsjechië. Daar zaten we in een restaurant en ik zag toen een cactus staan. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om die cactus beet te pakken en tot mijn verbazing voelde ik niks. Dit vond ik zo leuk, dat ik het besloot nog eens vast te pakken... Je snapt het wel, dit keer deed het onwijs pijn! Ik heb dat hele restaurant bij elkaar geschreeuwd en gehuild van de pijn! Sindsdien heb ik een ongelofelijke hekel aan cactussen gekregen haha. Ik neem die planten nooit in huis!
thearabworlds:

Grand Makadi Hotel, Hurghada, Egypt
Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
Egypte ^^!

Waar zou je nooit op vakantie gaan? 
Landen waar het te onveilig is, zoals landen waar oorlog is. Ik las laatst een verhaal van een meisje die vluchteling was. Als straf hadden ze haar oren en neus eraf gesneden. Het meisje heeft het overleeft, maar ik heb de foto's gezien van hoe ze eruit zag en nu. Echt vreselijk zielig voor zo'n meisje <3! Nee in zo'n gebied zou ik niet op vakantie willen! Lijkt me vreselijk eng ! Ik gun niemand zo'n rot ervaring <3!

Ik tag de volgende mensen: 
Iedereen die deze tag wilt overnemen =]!

Ps. alleen de eerste twee foto's zijn van mij =P! En ik heb deze tag deels gemaakt voor ik op vakantie ging en later heb ik het afgemaakt nadat ik terug kwam =P.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ontzettend leuke tag! hahaa dat over die cactussen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super bedankt voor je lieve reactie!
    Ik kan je foto's jammer genoeg niet zien, ik zie zo'n wit vlak met een klein icoontje in het midden, maar dat komt doordat zo ongeveer alles op deze pc is geblokkeerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post !

    Echt een gave stijl Love it ! :)

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus ik volg je nu gewoon !:)

    Kom gerust een keer langs als je tijd heb :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalige foto in het zwembad :D

    ekatya.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die tweede foto, ik vind dat zo cool. Leuke tag! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten