Relax day.


Daar werden we dan rond de middag weer wakker en weer klaar voor wat actie. Nou ja, voor zover je het actie kon noemen, want we gingen naar het zwembad toe.



Me avec un palm tree =]!
(random park foto's).
Het zwembad is een erg groot, lang en schoon zwembad om in te zwemmen en ook daar in de buurt gingen we weer naar het restaurant waar Alshif Ofaa werkt xD! Daar bestelde we weer wat kebap =]! En gelukkig kreeg ik een speciaal broodje met grotendeels alleen maar vlees en lekkere saus erover =P. Het ziet er op de foto misschien niet zo lekker uit, maar dat is het wel ^^!
Foto's van het zwembad ^^!
Foto van een kok daarzo =]!

Een typisch lui dagje dus =P! Gewoon hangen bij het zwembad en genieten van de zon, heerlijk <3! Kon ik maar elke dag in Ali Baba Palace zitten! Je kan er zo heerlijk ontspannen en alles is er zo mooi en leuk. Ook al zit je grotendeels van je vakantie alleen maar op een vakantiepark is het toch een heerlijke vakantie =]! Er is genoeg te doen!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Heerlijk zo'n dagje lijkt me, wat is het daar mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeerlijk! En wat een prachtige foto's/hotel zeg!
    xLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er wel heel erg mooi uit daar:)

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh dat zwembad, door jou verlang ik er nu echt naar ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten