Miss China = Miss World

Wie wilt er nou niet gekroond worden tot mooiste vrouw van de wereld ?? Yu Wenxia (Miss China) heeft zaterdagavond deze titel gekregen en is dus uit de 116 deelnemsters de nummer 1 geworden! Op de nummers twee en drie stonden: Miss Wales Sophie Elizabeth Moulds en Miss AustraliĆ« Jessica Michelle Kahawaty.
Miss World 2012 studeert aan het conservatorium om muzieklerares te worden en zei tijdens de finale dat ze in de toekomst haar leven wil gaan wijden aan het helpen van kinderen. 

Wat vind jij van Miss World 2012 en zou jij zelf graag een mee willen doen aan zo'n missverkiezing ^^??

xxx Katy ^^! 

Reacties

  1. Ik vind haar heel erg mooi! ik zou zelf nooit mee doen aan zo'n verkiezing, vind het maar niks eigenlijk ;)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm ik vind d'r niet bijster mooi ofzoiets, gewoon normaal. Het zou me niet opvallen als ik haar zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind haar ook mooi, zou zelf nooit willen mee doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze ziet er inderdaad wel super uit! Maar ik zou zelf eigenlijk ook nooit meedoen denk ik ;) Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is wel mooi ja, maar ik zou niet denken dat ze miss world zou worden.. Maar wel dus tsja ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die jurken zijn echt geweldig maar eigenlijk vind ik ze er wel een beetje eng en nep uitzien (A)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten