Liefs Uit!

ankeiler afbeelding
Vandaag wil ik jullie een tv tip geven voor vanavond ^^! Ik heb van dit programma zelf al twee afleveringen bekeken en ik moet zeggen dat het zeker een aanrader is =P! Het programma heet "Liefs Uit" en het gaat over 8 verliefde Nederlanders, die verliefd zijn op iemand uit het buitenland en een toekomst met hun geliefde willen opbouwen in Nederland.

Het is een heel leuk en soms ook leerzaam programma om te zien ^^! Zelf vind ik het natuurlijk ook leuk, omdat ik er wel eens over gedacht heb sinds me relatie met Waheed (hij woont in Egypte). Maar ja, ik heb niet zo lang met hem dus kan daar niet zoveel over zeggen hé haha ^^! Maar ik herkende bepaalde dingen erin, die ik zelf ook wel eens had meegemaakt. De eerste aflevering die ik zag ging toevallig over een Nederlands meisje, die verliefd werd op een moslim uit Pakistan. Waheed is toevallig ook moslim en ik vond het wel apart om te zien hoe haar leven veranderde. Dus die eerste aflevering was heel leerzaam voor mij om te zien. Maar het gaat over allerlei verschillende situaties met mensen uit verschillende landen. Altijd leuk om te kijken naar verliefde stelletjes die alles voor elkaar ver hebben =]!

Vandaag gaat het over de relatie tussen de Friese Jeroen en de Franse Marie, die elkaar leerde kennen op een camping in Zuid-Frankrijk. Jeroen hoopt een toekomst met Marie op te bouwen in Nederland, maar dat lijkt niet gemakkelijk. Vooral omdat Marie heimwee heeft!
Liefs Uit is elke donderdag om 21:30 te zien bij de KRO =]!

Iemand toevallig ervaring met een liefde uit het buitenland ?? Anyways, veel kijkplezier vanavond <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten