Let's do cosplay!

HaiiHaii!

Vandaag hoop ik weer wat cosplay lovers op mijn blog te hebben, want ik heb weer een nieuwe post vol mooie en inspirerende cosplay foto's voor jullie klaar <3! Ik wilde weer eens zo'n post maken ^^! Ik zie aan mijn statistieken op mijn blog een belangstelling voor cosplay, dus vandaar =P.

Mocht je niet echt weten wat cosplay inhoud en mijn allereerste post hierover willen zien: Klik hier!

Here we go again ^^:

Chii Chobits.
Kitana.
Chii Chobits.
Homura Akemi.
Nihon.
League Of Legends
League Of Legends.
2 times Ash from Pokémon haha =P!
Toradora.
Black Star soul eater.
Harry Potter.
Lara Croft.
macross - ranka lee
Macross Frontier Ranke Lee.
016429985
Shirley Fenette.
League of Legends.
Lollipop Chainsaw.
Two times Hatsune Miku.

Ik hoop dat jullie deze cosplay foto's ook weer mooi vonden om te zien ^^! 

Als jij ooit zou overwegen een cosplay te doen, welk karakter zou jij dan willen zijn (mag elk personage zijn) =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik hou echt van Cosplay te kijken maar ik zelf zou het denk ik nooit durven

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten