iPad verplicht op school!

524311_517970681552426_1773700967_n_large
Het klinkt misschien vreemd, maar op een school in België is het dit jaar verplicht om een iPad op school te hebben! Als ze geen iPad hebben, mogen ze de les niet in. Misschien dat sommige hier in Nederland nu denken, dat wil ik ook haha! 

Het idee van de school is dat leerlingen de les volgen en hun huiswerk gaan maken via hun iPad. Natuurlijk is niet iedereen (de ouders) hier blij mee, want een iPad is niet goedkoop. Een commissie gaf de ouders gelijk, maar de school wilt de verplichting toch doorvoeren. Hierdoor zijn er nu kinderen die van hun ouders naar een nieuwe school moeten.

Wat denk jij ervan?? Zou jij graag op zo'n school zitten of snap je de ouders wel??

Mij lijkt het wel grappig, maar ik kan met mijn lange nagels totaal niet werken met een touchscreen, dus geef mij maar gewoon een ouderwets schriftje waar ik eindeloos in kan tekenen als ik me weer eens verveel in de les =P! Of een laptop, dat zou ik ergens nog wel handiger vinden denk ik.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Apart! ik vind het wel grappig :P of ik het zou willen? JA! ik wil een ipad!!! maar ik kan wel begrijpen dat sommige ouders zo iets hebben van ' dacht het niet ', want ze zijn idd niet goedkoop! En apart dat je niet kunt werken met touchscreen door lange nagels :P ik heb ook lange nagels, maar ik heb nergens last van! ;o

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha bij mij gaat het wel opzich met lange nagels, maar echt heel moeilijk hoor =P

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen
  2. Ik denk dat dat ergens bij ons aan de kust was waar ze dat verplichtten. Maar volgens mij kon je ze ook huren op school. jammer genoeg is het bij ons old school boeken. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel leuk, maar ik vind het denk ik fijner als ik mijn huiswerk zou schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik woon in Belgie...nooit van gehoort

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook één school hé =P! Ik neem aan dat België vele scholen kent ^^!

      Verwijderen
    2. Ja dat weet ik maar ik had nog nooit van die school gehoort ;)
      weet je toevallig waar die is???

      Verwijderen
    3. Nope ik weet niet waar het is, want ik ken België niet zo goed haha =P. Maar hier heb ik een link met de namen van de twee scholen (het blijken er nu twee te zijn =p):

      http://www.nujij.nl/tech-gadgets/school-in-belgie-verplicht-leerlingen-ipad-te.15987103.lynkx#axzz24y41FPwb

      Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar het is in ieder geval weer een beetje info erbij ^^!

      xx

      Verwijderen
  5. likeee your blog!!
    keep posting and go for it!
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey!

    Dankjewel voor je twee leuke reacties :D

    Wat leuk dat je ook in Portugal geweest bent!
    In welke stad verbleef je?
    Ik in Estoril (in Eschhhtoril, zoals die portugezen dat zo leuk zeiden XD)
    Nee, kip piri piri heb ik eigenlijk niet op..
    maar wel Empanadas (soort deegwaar) met kaas en garnalen. ook echt lekker! Die hadden altijd in mijn hotel :)

    Grappige post trouwens!
    Ik zou het alleen niet echt geweldig vinden om met een Ipad te werken denk ik... waarschijnlijk ben ik dan ook veel te veel met andere dingen bezig XD

    Dankje voor het volgen, tuurlijk volg ik terug! :3

    kus kus
    Elenaaa
    www.donna-donna-fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haii <3! Ik verbleef in Albufeira (een soort tweede Cherso, wordt gezegd haha). Ook een heel gezellig plaatje om te verblijven ^^! Ik heb nog nooit van Estoril gehoord =P! Ligt het vlak bij Lisboa ??

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen
    2. Oh haha die uitspraak doet mij ineens denken aan die mensen bij ons in de buurt toen we naar Shhhaagreschhhhhhh (Sagres) gingen xD! Leuk die Portugese accenten xD!

      Verwijderen
  7. Ik weet niet op ik het fijn zo vinden, maar er zullen vast veel mensen zijn die het wel fijn vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten