In The Morning!


Vandaag show ik an Egyptian morning ^^! Mijn zusje en ik wilde graag de zonsopgang fotograferen en zien, dus besloten de wekker op 5 uur te zetten (en kwamen er half 6 uit). De zon bleek al op! Toch hebben we nog een mooie ochtend kunnen zien en die zon brandde al ontzettend fel!

Vroeg in de ochtend dus en mijn zusje en ik voelde ons toch wel crack om het zo maar eens te zeggen xD. Het idee was leuker dan het uitvoeren, want we waren echt ontzettend moe! Daardoor maakte we ook een blunder. We namen de sleutel mee van ons huisje en gingen via de achterdeur naar buiten. Normaal gesproken is dit geen probleem. Totdat je erachter komt dat je die nacht ook de ketting op je deur had gezet xD! Toen kwamen we dus haast niet meer naar binnen. Maar uiteindelijk kwam dit goed dankzij de dunne en handige handen van mijn zusje =P!

Ofcourse gingen ik en mijn zusje zonsopgang bij het strand bekijken ^^! Het was op twee mensen na gewoon leeg!

Verder stond die ochtend het water zo goed als stil! 
Mijn zusje en haar footprints =P!
De pier =]!
Dankzij het doorzichtige en stilstaande water heb ik het toch voor elkaar gekregen om wat vissen op de foto te zetten. Het zijn misschien geen onderwater foto's, maar ik heb ze wel xD!
Zand schildpad <3!
Nou dit was weer even een post van het strand van Ali Baba Palace met zonsopgang ^^! Achteraf ben ik blij dat ik dit gedaan heb, omdat ik de foto's wel leuk vind geworden met de zon en het stilstaande water =P. Daarna zijn we gewoon weer in ons bed gegaan, want we waren ontzettend moe!

En ook deze post sluit ik weer eens af met wat muziek. Dit keer van Egyptische artiesten: Aly & Fila feat. Jwaydan - We control the sunlight <3!


xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Prachtige foto's !

    Super gedaan ik wil gelijk weer op vakantie !
    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kan echt zo mooi foto's trekken! Het ziet er daar echt prachtig uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, heb zooo'n zin in vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook zo graag naar egypte... ik heb er vroeger altijd mijn presentatie's over gedaan en had altijd 9,5 ! of iets lager maar wel een goed cijfer, ik ben er alleen jammer genoeg nog nooit geweest!
    maar nu ik deze foto's zie weet k zeker dat ik er nog een keer heen wil als ik een vriend krijg ofzo.. leuk dat jij Rachelle heet hihi! ik heb ook een post project misschien wil je er ook wel een keer aan meedoen?

    liefs

    ps: je maakt prachtige foto's heel fotogeniek ben je ook, zo te zien heb je er een goed oog voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haii! Bedankt voor je reactie en mooi dat je Egypte ook zo leuk vindt <3! Het is zeker een aanrader om ooit heen te gaan ^^! Ik wil graag aan je post project meedoen =]! Hoe kom ik daar??

      xxx!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten