Back To Reality!

Tumblr_m58pxao1vg1qlz489o1_500_large
Helaas voor mij breekt het tijdperk weer aan: SCHOOL! Or how I rather call it: hell (6). Maar ja, iedereen heeft er een speciaal naampje voor denk ik =P! Anyways ik moet mijn heerlijk luie daagjes van slapen, eten, nog meer eten en slapen gedag zeggen, want er komt weer een pittig jaar aan!

 Vandaag heb ik mijn jaaropening en begin ik eindelijk aan het laatste jaar van mijn middelbare school! Ik heb hier heel wat jaren op gewacht en nu ga ik dan eindelijk mijn examenjaar in :graduate:!

Hoe dan ook, ik wilde iedereen nog succes wensen met dit schooljaar, vooral aan de aankomende bruggertjes ^^! Ik hoop dat dit voor jullie een leuk schooljaar zal worden! Veel geluk en ik hoop dat jullie uitgerust kunnen beginnen aan een hopelijk mooi jaar waarin je mooie herinneringen maakt met je vrienden <3!

Aangezien ik al 5 jaar op school heb gezeten heb ik hier nog wat pictures van mijn leuke school herinneringen:
Wc fotosessies!
Being ready to party at school disco's =]!
Made much CRAZY friends!
Study and support eachother ^^!
Leuke excursies naar het buitenland =]

Ben benieuwd of er nog een paar bij gaan komen dit jaar =P. Voor nu ben ik benieuwd naar jouw leukste school herinneringen =]!

Nu ga ik maar naar mijn jaaropening en hoe positief ik ook net heb geschreven, is dit toch het eerste wat nu in mij opkomt:
Happy day, xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een leuke foto's, en good luck! Voor mij is school ook weer begonnen.
    Oh trouwens, ik vind het echt cool dat jij die smileys in een bericht kan doen :p. (van Hyves? haha) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, nou ik heb pas eind september school (yaay!). Maar heel veel succes en plezier op je school! Geniet er maar van, want eigenlijk is het echt een leuke tijd! :) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes :) Ik ga ook naar mijn laatste jaar. EINDELIJK! Ik heb er zo naar uitgekeken! Leuke foto's trouwens :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap je totaal! Als ik enkele het woord school hoor vallen of zie dat komt dat liedje ook in mijn hoofd. Maar ik wens je heel erg veel succes & plezier toe! Alhoewel dat plezier soms nog al moeilijk is maar maak er gewoon het beste van. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga ook naar het laatste jaar (5 Havo) en ik vind het erg spannend! Alvast heel veel succes op school!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. succes op school! ik ben al begonnen, en ik overleef het wel haha ;)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten