Welcome to China!

Als er een tuin mij is bijgebleven bij de Floriade (en dan niet alleen om de leuke Aziatische boy die ik heel vaak tegenkwam) is het wel de tuin van China ^^! Aan deze tuin is zeker weten veel werk aan besteed en ik vind die cultuur gewoon hartstikke leuk om te zien <3!
Ik vind die gebouwen altijd zo leuk gemaakt met die aparte daken en details ^^!
Deze tuin en die van Indonesië vond ik denk ik het leukst, omdat je hierbij het idee had dat je ook liep door die culturen ^^! De sfeer daar was leuk om te zien <3!

Ik vond dit in ieder geval heel cool om doorheen te lopen ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik ben daar ook geweest. De Chinese tuin is inderdaad heel erg mooi. Het voelde voor mij alsof ik even in China was ;]
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooi, de laatste foto vooral. Dit alles doet me denken aan Mulan. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauw,echt super mooi ja tuurlijk volg ik je terug xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou zo weer terug willen. Was echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die floriade is geloof ik helemaal jou ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het erg leuk =]! Je kan er zoveel fotografie in kwijt ^^!

      Verwijderen
  6. Jij hebt echt geluk dat je naar China kan! Jaloers haha :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha als je de eerste zin had gelezen dan wist je dat dit in de Floriade was gefotografeerd en niet in het echte China =P. Maar wel bedankt ik heb er om kunnen lachen xD. Leuk om te merken dat mijn foto's een China sfeer hebben laten zien ^^!

      Verwijderen
  7. Wat gaaaaaaf ! Ik ben echt jaloers, wil ook naar China! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Totally. Welcome to China! Hope you enjoy the trip. You should try hot pot and some shanghai soupy dumplings.

    Beauty, Fashion and Seattle | Cheap Makeup Reviews

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts