We are still in the rainy Venice.


Middag in Venetië <3! Helaas nog wel wat buien.

Hoe dan ook, ik moest effe zo'n fruit bakje halen haha ^^! Ik had uiteindelijk wel honger en zag die frambozen en bramen <3! Als ik iets lekker vind <3!

De beroemde Rialtobrug ^^!

Haha poging tot blij kijken met half nat geregend haar xD!

Haha op WeHeartIt en Tumblr zag dit uitzicht er mooier uit dan op deze picture. Helaas heb ik er niet meer van kunnen maken dan een grijs uitzicht.

Maar als het geen lekker weer is, dan halen we gewoon weer wat te eten. In ons geval een lekkere Italiaanse pizza <3!

Van die mooie maskers <3! Typical Venezia <3!

Chilling van die dikke duif bovenop de vrouw die Italië zegend xD!





Detail op de gondola's =]!

Italiaantjes die waarschijnlijk net zoals ik baalde van de regen haha ^^!

gondola's =]!

De regen werd steeds erger en er kwam ook nog een wind bij, die ervoor zorgde dat ik het koud kreeg. Ons groepje besloot toen naar een klein cafétje te gaan waar we konden schuilen. Uiteindelijk vonden we er later eentje en daar heb ik thee gedronken <3! Die warmte kon ik wel gebruiken. Omg wat waren we allemaal nat geregend daar! Maar ik had gelukkig nog een lange broek aan en een jas bij. We hadden ook een meisje die met een shortje liep. Ach wat moet zij het koud gehad hebben!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik ben er ook geweest, het is daar zo mooi! Gelukkig had ik toen super weer. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Dat fruitdrankje ziet er idd lekker uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten