Volgend seizoen geen Holland's Next Top Model.

Helaas, maar volgend seizoen kunnen we niet genieten van een nieuw seizoen Holland's Next Top Model (waar ik me heel erg op had verheugd)! RTL 5 komt met een nieuw programma, waardoor helaas HNTM van de buis verdwijnt.

Toch is er een woordvoerder geweest die heeft benadrukt dat HNTM misschien niet voorgoed van de buis zal verdwijnen. “Het programma past bij RTL5, alleen voor het najaar hebben we een andere keuze gemaakt." Over het nieuwe programma is nog niks bekend gemaakt en helaas is het ook nog niet bekend of dit programma zich afspeelt in de modellenwereld.
Finale Hollands Next Top Model
Toen ik hierachter kwam baalde ik best wel. Dit is toch het programma, waarvoor ik zelfs mijn huiswerk even aan de kant zette. Ik denk eerlijk gezegd dat ze dit programma voorlopig niet meer uitzenden, omdat HNTM niet goed in de media kwam na het verhaal over Ananda die geen geweldige toekomst als model kreeg. Wel hoop ik dat er een nieuw modellen programma op de buis komt met onervaren modellen. Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe sommige meiden omgetoverd worden tot topmodel <3!

Wat denk jij ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat stom! Het was nog wel zo'n leuk programma.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm wel jammer. Ach we hebben altijd nog BNTM en ANTM?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal met je eens!!
    Wat is er gebeurd met Ananda dan...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ananda was ontslagen, omdat ze volgens het modellenbureau een "te dikke" kont had.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten