Venice by night!

Na onze slechte ervaring in Brek Bar Ristorante, begon de avond al langzaam dichterbij te komen. Gelukkig kwam ook nog even de blauwe lucht ons gedag zeggen <3! Het weer klaarde eindelijk op en ik kon wat beter genieten van Venetië <3! Omdat de zon nog maar net doorkwam en wij door allemaal kleine straatjes liepen, kwamen we ook op rustigere plaatsjes =]!




Nog even bij het San Marco plein geweest =]!
En later gingen we met de boot weer weg uit Venetië. Die avond gingen we naar camping Jolly. Gelukkig was deze camping niet ver van Venetië en konden we die avond nog lekker douche voor we zouden gaan slapen. Wel was ik na Venetië erg verkouden :acold:!

Oh ik had trouwens nog een filmpje gemaakt van Venetië en onze heenreis ^^! Ik dacht misschien is het toch wel leuk om erbij te zetten, want ik heb er van de mensen die ik ken veel positieve reacties op gehad ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. super mooie foto's!
    knap gedaan dat filmpje
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuke foto's en filmpje!

    Liefs Puck.

    PS: Join my winparty! 8 giveaways with awesome items!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten