Vamos a la playa!


I really love this weather in The Netherlands <3! Woe van mij mag het nog wel een tijdje zo blijven ^^! Gisteren met mijn familie naar het strand geweest en weer een beetje met mijn camera gekloot (doe ik ooit iets anders?) =]!
Met ongeveer 30 graden heb ik lekker liggen zonnen ^^! Daarna hebben we eten gehaald en maar wat awkward foto's met een cola blikje gemaakt =P!
Haha ik vind dat gezichtsbedrog gedoe echt leuk om te doen. We zijn er die dag een beetje mee wezen oefenen en de effecten zijn wel leuk =P!
Verder is de 2e Maasvlakte echt groot! Er waren heel veel mensen hier, maar nog genoeg ruimte ^^! Best prettig =]! Toch mis ik wel de 1e Maasvlakte een beetje, omdat ik daar mijn jeugdherinneringen heb <3!
Op onze terugreis viel het ons op dat er heel veel vogels in de lucht zaten! Waarschijnlijk omdat deze vogels mieren (die krijgen later vleugels en dan vliegen ze net als die vogels in de lucht) eten.
Natuurlijk hebben we onze dag weer leuk afgesloten met een pizza en een wijntje <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten